Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

Bid

Redigeret 20 august, 2008, 15:26 i Åben debat om sex
Hej alle.

Jeg er en forhldvis ung mand, og oplevede her forleden da jeg var sammen med en pige, at hun bed når hun blev ophidset. I starten gjorde det ikke så meget men da det blev mere intimt udviklede det sig og hun fik bidt ordenligt til, i højre side af halsen. Det der er sket nu er at jeg er helt følelsesløs i højre side af halsen og op til øret, og der er efterhånden gået et par dage så blier en smule bekymret. Ved godt det lyder en smule pivet og måske en kende latterligt men har nogle prøvet noget lignende eller hørt om det så er jeg meget intresseret. På forhånd tak.

Hilsen Mikkel.

Kommentarer

  • prøv at undersøge om hende du gjorde det med, har nogle sygdomme, der kan overføres på den måde. Men hvis det det bliver ved med at gøre ondt, bør du nok søge læge.
  • proev naeste gang at tage en hvidloeg og et kors med i sengen.

    Og en hammer og soem under puden.

    Man ved sq aldrig.
  • Det var bare for sjov.

    Min kaereste niver og holder rigtig godt fast naar hun bliver ophidset. Jeg er ikke saa meget til saadan noget med smerter, men tanken om at hun goer det fordi det er skide dejligt for hende, og at hun er liderlig, goer det kun bedre.

    Men hvis du er foelelses loes, har hun nok ramt en nerve eller en muskel. Jeg tror ikke det er saerlig slemt, men man ved aldrig om det vokser senere i livet og bliver til et stort problem. Saa hellere faa det undersoegt inden det er for sent. Ogsaa maa du sq snakke med hende om at hun skal proeve at lade vaer. Eller stik en sok i munden paa hende. Det kan vaere farligt hvis hun giver dig et blowjob.

    Advarer dig bare.

    Mvh Cengiz
  • det er meget normalt at hun bider og krasser når hun er meget ophidsede, men det lyder lidt underligt at hun har bidt dig så hårdt :P
Log in eller Registrér for at kommentere.