Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

blødning

Redigeret 23 juli, 2008, 05:59 i Åben debat om sex
Hej

Søndag morgen havde min mand og jeg rigtig god sex, hårdt og godt. Lidt efter begyndte jeg at bløde og gør det stadig. Er der nogen der har prøvet det?
Hvad skal jeg gøre? Det er stadig helt frisk blod.....

Knus.....

Kommentarer

  • Plejer I at gøre det hårdt ? Og kan det ikke bare være uregelmæssig mens ? Selvom det er lidt underligt at det kommer lige efter sex, men stadig ?
  • nej det plejer vi faktisk ikke at gøre, men vi skulle jo prøve noget nyt.
    Jeg plejer aldrig have problemer med uregelmæssig blødning, og det bløder stadig. Jeg er nok nød til at opsøge min læge.
  • Hmm jeg har haft det samme problem med min kaereste, i kan ikke bare starte med at have haard sex lige pludseligt. I skal starte langsomt. Din krop er nok ikke vandt til det. Din bloedning stopper nok snart, men pas paa en anden gang. Det kan goere lidt (meget) ondt hvis i har sex igen foer din skede er healet. Det kan tage op til 2 uger. Men start langsomt, og vaer sikker paa du er helt vaad, han maa godt slikke lidt, det goer dig mere vaad. Og du maa godt give ham 5 sek blowjob saa hans penis er extra vaad naar den kommer op. :D

    Haaber det hjaelper, MVH. Cengiz Polat
  • Såvidt jeg ved kan kvinden indimellem begynde at bløde efter sex da der kan komme en mindre irritation i livmoderhalsen hvis manden trænger for dybt op i hende, men det er vist ganske ufarligt. Bliver du ved med at bløde efter sex, så kontakt din læge. For så kan der være andre årsager. Men du skriver at I havde hård sex, så der er sikkert en mindre irriatation der er opstået som går væk af sig selv.

    venlig hilsen K
Log in eller Registrér for at kommentere.