Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Er nogen af jer ramt af strejken ?

Redigeret 16 juni, 2008, 17:01 i Åben debat for ældre
Personlig har jeg ikke mærket noget, for jeg har endnu ikke haft brug for hjælp. Men jeg tænker på dem, der lider under denne uholdbare situation. Den får nok sin ende een af dagene, jeg håber man forstår at sygeplejerskerne SKAL have mere end det tilbudte. Det er nu eller aldrig.
Kathinga.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg kan godt forstå, ingen har haft lyst til at kommentere strejken. Men nu er den heldigvis slut, og det føles godt. Man må håbe, den ikke har kostet menneskeliv, men mange indirekte følger er der nok.
    God sommer
    Kathinga
  • Indstillinger
    Hej Kathinga
    Ja nu er strejken da heldigvis slut.
    Og det gælder jo også pædagogstrejken, jeg var ellers bestilt til at være barnepige i de næste 3 uger, og det havde jeg da heller ikke noget imod, men det er nu bedst med få dage af gangen, ellers kan man nu godt blive træt, selvom mit barnebarn er det bedste i mit liv.
  • Indstillinger
    Ja nu sluttede den strejke langt om længe og to måneder på strejkepenge - samme som understøttelse må have tæret hårdt på de strejkendes økonomi. Der er nok mange sommerferier, der er gået i vaskenaf samme grund. Var det det værd eller kunne det have været løst på en anden måde
Log in eller Registrér for at kommentere.