Hjem Sex & samliv Mandlige sexproblemer

Trælse fantasier hvad gør i?

Redigeret 27 oktober, 2015, 23:43 i Mandlige sexproblemer
Jeg er en fyr på 17 næsten.. jeg kan slet ikke styre mine lyster..
Jeg har en masse mærkelige fantasier...
1.Altså jeg er en fyr som tænder på "ældre damer"... jeg har så mange fantasier om gamle husmødre, eller enlige mødre oppe i alderen, ISÆR damer som vil være deres mand utro for at få noget ung kød af mig.. jeg tænder så sindssygt meget på kvinder der er ældre end mig helst meget, min pik bliver hård bare af at skrive det her.
Når jeg ser en dame i 40'erne i bussen f.eks. og vi sidder på bagerste sæde.. får jeg lyst til at tage pikken frem og onanere... altså.. det offentlige... hvor jeg kan få lov til at vise min pik til andre! sidde og spille pik i bussen foran en pæn pige.. altså jeg har overvejet det, ville det være dumt?

Hvis du har lyst til at udleve, noget af det her med mig... så må du meget gerne skrive!

Kommentarer

  • Der er nok mange af os der en gang i mellem har nogle skæve fantasier. Nogle fantasier skal forblive fantasi og andre kan man jo så overveje om de skal udleves.

    Mht. til din trang til ældre kvinder, så er det nok best kendt som MILF interessen. Om du vil tilbyde dig selv for en MILF er op til dig, men det skulle da ikke være svært at finde en i en større by.

    En anden mulighed er at bearbejde din fantasi ved at skrive shortstories(noveller) og på den måde få afløb for dine lyster. Skrivearbejdet "tvinger" dig til at forholde dig til emnet på en detaljeret måde og derved kan du måske få hovet frit igen. Du findes en del fora hvor "hjemmeskribenter" kan finde inspiration og få offentliggjort deres shortstory.

    Din trang til at vise dig frem i bussen skal du nok prøve på at undertrykke - du kan komme meget galt afsted med den slags - Blotteri kan være strafbart, hvis du uheldigvis skræmmer livet af en mindreårig (og det kan være svart at se) eller hvis du gentager det og får gentagende politianmeldelser.
    Hvis du gerne vil vise dig frem, så besøg en nudiststrand.

    Og så lige til sidst, den gamle mands pegefinger: Husk på at din potientielle fremtidige arbejdsgiver også bruger nettet - pas på dig selv, en tankeløshed kan koste senere i livet. (livet er et glashus)
  • Hej jeg synes at du har helt ret! MILF for the win.
    PS den sidste er ulovlig! Dyresex er ikke tilladt i Danmark!
    Halleluja hils fader Jehova!
    Hilsen Karl
  • Jeg kender skam godt din følelse. Dét at blive opdaget i aktion er mega pirrende. Jeg har selv, nogle sene aften timer på vej hjem i bussen, bagerst og leget med mig selv.

    Men fra tanke til handling er der lang vej og de fleste andre finder det nok mere frastødende end tiltrækkende. Desværre.

    Jeg får nogle gange udlevet min fantasi, ved at tage til nudiststranden om sommeren. At ligge ved stranden helt nøgen, er en helt særlig befrielse. Nogle gange lader jeg som om jeg sover, mens min pik ligger op ad maven. Når folk så går forbi og kigger på mig, kan rejsningen hurtigt tage fart 💁 det er pirrende.

  • Yderligere elsker jeg atgå rundt i min have helt nøgen. En dag blev jeg lystig, der var ikke andre end mig hjemme, så jeg lå på græsset og legede med mig selv, da min svigermor pludselig dukkede op ud af det blå og så mig ligge der med stiv pik. Jeg fik et chok og pakkede mig sammen. Men da hun var gået ærgede det mig faktisk en smule, at jeg ikke bare havde fortsat, så hun kunne have nydt synet 😅

  • nkn8960nkn8960
    Redigeret 14 august, 2023, 07:30

    Jeg er helt enig i at det er menneskeligt at have lidt skæve fantasier. Hvis mine fantasier bliver få meget bruger jeg kunsten til at slappe af eller komme på andre tanker. Jeg har selv haft hortons hovede på 10. år. Jeg føler virkelig kunst kan redde mig hverdag og troen på livet. Jeg vil anbefale alle at kigge nærmere på kunst. [link fjernet af redaktionen]

Log in eller Registrér for at kommentere.