Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Heling efter omskæring

Hej alle,

Jeg er 27 år og blev omskåret for 15 dage siden. Jeg fik det foretaget pga. forhudsforsnævring. Jeg sover stadig kun omkring 5 timer om dagen eller mindre og det er altid i ryk, da jeg vågner mange gange i løbet af natten. Det sker fordi jeg får rejsninger og jeg vågner derfor af smerten. Smerten er ikke den samme som i starten, det er ikke lige så slemt, men nok til at vække mig. Jeg er dog bange for at jeg river op i såret hver gang og jeg derfor så aldrig kommer til at hele. Er der nogen der har gået gennem det samme? Evt. nogle metoder til at bekæmpe disse rejsninger?

Kommentarer

  • Indstillinger

    De første par uger er man bange for at sårene ikke heler og stigende springer op jeg var selv ekstrem nervøs da jeg havde et gab på ca 1cm men bare rolig stigende bliver siddende om en uges tid skulle det gerne være helet det med rejsningerne er der ikke så meget at gøre ved Prøv evt at tis godt af og drop væske et par timer inden senge tid så du ikke vågner med vand penis jeg er selv blevet omskåret for 4 uger siden og mit er helet jeg kæmper kun med lidt hævelse en gang i mellem men det skulle gerne forsvinde inden for den næste måneds tid giv det tid ligepludselig så er det helet god bedring 🙂

Log in eller Registrér for at kommentere.