Hjem Mænd Åben debat for mænd

Omskæring

Hej alle sammen jeg er en mand på 32 der er blevet omskåret pga sygdom i forhuden det er ca en uge siden jeg blev omskåret, jeg passer og plejer såret som var det mit barn,men problemet er at når jeg trække lidt tilbage i min penis for at vaske så er det som om at det gaber i såret eller rettere sagt der ser ud som om det ikke er helet inde bagved jeg har været ved kirurgen og han siger der nok skal hele problemet er at det sted hvor der åbner sig der er der ingen syning det er et område på ca 1 cm jeg er simpelthen så nervøs for at det overhoved ikke er helet nogen steder når nu stigende er opløst

Håber der er en her inde som evt selv har været i samme situation som evt kan vejlede mig eller berolig mig med at det er helt normalt på forhånd tak

«1

Kommentarer

  • Jeg tror ikke at du skal være så bange for at det ikke heler.

    Jeg havde selv lidt det samme, men det giver bare et lidt større ar.

    Ikke noget der har nogen betydning.

  • 1000 tak det er jo et ømt område for os mænd 😅 det virker virkelig skrøbelig dernede, jeg bilder mig selv ind at det betyder at gå stærkt når hævelsen har lagt sig helt der skal jo ingen ting til før det springer op det er som om at de 2 dele ikke binder sig sammen men som lægen sagde det kan tag langtid og det er ikke nemt at være tålmodig når man engentlig bare gerne vil vende tilbage til sex livet

  • @Steenhk nu ser det ud som om det er helet eller er ved at hele men syntes helingen ligger dybt altser det ser ud som om der er hul men trækker jeg lidt tilbage kan jeg se det er helet inde bag ved, ved du om helingen kommer til at se mere komplet og stabil ud når alt hævelsen har lagt sig 😅

  • Jeg tror ikke at du skal være så bekymret for om det heler ordentligt, det skal de et nok gøre.

    Jeg tænker bare at du skal glæde dig til det hele er overstået, så du kan nyde at du er blevet omskåret.

    Jeg havde også mine bekymringer da jeg blev omskåret, men fuck hvor er jeg glad for at jeg tog mig sammen til at få det gjort.

    Det er det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv 😁😁😁

    Jeg håber selvfølgelig at du kommer dig hurtigt, og at du kommer til at nyde det.

    Hvis der er noget jeg måske kan svare på, er du velkommen til at skrive igen.

  • Hej alle herinde.


    Jeg er 27 år og blev omskåret for en uge siden pga. forhudsforsnævring.

    Jeg har sovet i gennemsnit tre timer om natten siden.

    Jeg ville høre Jer om I har gode råd til at komme af med natte/morgenjern?

    Det er utroligt smertefuldt og det er som om at fra kl.06:00 af, så er det ligemeget hvad jeg gør, om jeg rejser mig op, går ud og tisser eller andet, så bliver jeg ved med at få det. Det hjælper lige i øjeblikket, men lige så snart jeg prøver at lægge mig ned igen for at sove, så starter det forfra. Det er en forfærdelig smerte og vildt frustrerende ikke at få søvn.

    Jeg har læst et sted at man skal prøve at drikke meget vand, jeg dog ikke om det er sandt.

  • Det lyder ikke så rart...

    Jeg tror at du er nød til at give det lidt tid, for nu er hovedet ude i det fri hele tiden, og hvis du har haft en forsnævring så er dit hoved jo nok ikke vandt til det.

    For mit eget vedkommende så gik jeg altid mm ed mit forhud trukket tilbage, så jeg var jo vandt til det.

    Men bare rolig, det skal nok blive godt snart.

    Held og lykke med det.

  • @Steenhk det er nu 3 uger siden og det helede heldigvis men har lige et andet spørgsmål til dig når jeg får erigeret lem så er det som om at huden er helt galt i den ene side men på den anden side sidder der stadig lidt hud jeg syntes ikke det er så pænt da jeg gerne vil have det er symmetrisk enten på den ene eller anden måde ved du om det er noget der kan rette sig ind med tiden 🙂

  • @Steenhk hej igen jeg har et spørgsmål mere er det normalt at ens hud omkring hovedet hæver op engang i mellem og huden kravler over hovedet og så vil jeg høre om de ar man har bliver pænere jeg er nemlig ret ked af de huller der er kommet efter stigende i den ene side er det rigtig flot lavet men i den anden side er der som om at stigende har revet hul i huden og det ser ikke pænt ud bliver der pænere med tiden det er nu 5 uger siden efter operation 🙂

  • Hej 311290

    Jeg ved ikke om det er normalt at ens hud hæver op.nu ved jeg ikke hvor meget hud du har fået skåret af.

    For mit eget vedkommende så ligger mit snit ca 30 mm bag hovedet, og ja man kan godt se hvor stingene har været, men jeg syntes at det bliver pænere med tiden.

    Jeg mener at jeg fik 33 sting den gang, men jeg fik også fjernet min streng.

    Jeg tænker at hvis du er blevet omskåret på et sted hvor de er vant til at omskæres mænd, så skal det nok blive pænt, med tiden.

    Jeg tænker også at hvis du er bekymret, så kan du vel også prøve at opsøge det sted du er blevet omskåret, for at høre om det ser rigtig ud.

    Held og lykke.

  • Hej igen,

    Nu er jeg tæt på at været nået til 4. uge efter omskæring. Jeg har nu ingen smerter i løbet af dagen, dog kan jeg stadig kun sove på ryggen og dårligt da jeg vågner om natten pga. rejsninger. Det er slet ikke så smertefuldt som før, men det er nok til at jeg vågner og holder mig vågen. Jeg har også stadig sting tilbage, jeg håber de snart forsvinder?

    Jeg er i øvrigt blevet i tvivl om hvilken omskæring jeg fik. Min læge sendte denne besked “Du har fået en helt alm. type. High af karakter”, men jeg har haft svært ved at finde ud af hvad det er… Er der nogen der sidder inde med viden til noget af det jeg har skrevet om? 🙏

Log in eller Registrér for at kommentere.