Hjem Sex & samliv Mandlige sexproblemer

Omskåret som voksen- er du glad for det?

1235»

Kommentarer

  • Jeg blev omskåret på esbjerg sygehus, i planlagt kirugi.
    Om de er vant til at omskære mænd ved jeg ikke, men det kunne jeg da forestille mig.

  • SHSSHS
    Redigeret 8 oktober, 2023, 23:52
  • Blev det som 30 året og har aldrig fortrudt det. Og har haft den piercing ved strengen og tror altså ikke de fjerner din streng. Min er der endnu. Men vil for alt i verden ikke gå tilbage til forhuden... Mit var meget snævert så svært at holde ordentligt rent. Så alt i alt så kan kun anbefale det.

    Er også meget pænere

  • Jeg er netop blevet omskåret her før weekenden. Ikke på baggrund af super meget lyst, men forbi at jeg havde gener med min forhud.

    Jeg har nogle spørgsmål/bekymringer derom, som jeg håber I vil svare mig på.

    Her to dage efter har jeg ikke de store smerter og det ser egentlig også nogenlunde ud. Dog er pikhovedet meget ømt og det er ubehageligt at gå rundt med underbukser på. Her udover så oplever jeg også at glansen er blevet meget tør.

    - Er meget bekymret for om det er normalt?

    Jeg har ikke kunnet finde noget info derom. Hvad har I andre oplevet omkring det?

    I det hele taget er jeg endnu ikke overbevist om at det er det rigtige for mig. Jeg er meget usikker omkring det og tænker bl.a. meget over hvordan det kommer til at præge min kærestes og mit sexliv.

  • Det med at glansen bliver tør er helt normalt.

    Og at hovedet er øm et lille stykke tid er også helt normalt.

    Jeg er sikker på at du vil blive glad for at være blevet omskåret, jeg blev det for 4 år siden, af egen vilje, og jeg har ikke fortrudt det et sekund.

  • SHSSHS
    Redigeret 8 november, 2023, 16:37

    Jeg blev omskåret hos Aleris hospital i Søborg (København) i fuld bedøvelse, tilbage i foråret. Det var en "high and tight omskæring". Alt er også helet fint og jeg har heller ikke haft nogle gener, ubehag eller dårlige oplevelser omkring det. Kæmpe ros til lægen/urologen, narkoselægen og sygeplejerskerne hos Aleris, både før, under og efter operationen.

    Jeg er 100% Dansk og født i DK. Det havde INTET med tro eller religion at gøre!

    Jeg valgte selv at blive omskåret, fordi jeg gad ikke at have forhud mere. Har ikke haft nogle forhuds-problemer eller noget andet. Har kun gjort det af egen lyst og af kosmetiske årsager. Min pik er meget mere “lige til”, hvis det giver mening og jeg synes det er så meget mere flot, lækkert og pænt uden forhud og så er pikken også renere. Fortryder det ikke på noget tidspunt og blev gerne omskåret igen, hvis jeg skulle. Jeg elsker min omskåret pik og jeg er så meget glad for, at jeg fik det gjort. Mit sexliv er kun blivet bedre også.


    Jeg kan også kun anbefale omskæring til jer, som der overvejer at få det gjort.

  • @SHS Jeg skal måske igennem lignende tur også hos Aleris i Søborg. Kan du dele navnet på den kirurg som foretog din behandling?

  • @ma91 sagde:
    @SHS Jeg skal måske igennem lignende tur også hos Aleris i Søborg. Kan du dele navnet på den kirurg som foretog din behandling?

    Hej ma91
    Det lyder godt.
    Fik det lavet af Peter Tofft. Men det er vigtigt at du forstæller ham, at du ønsker en high and tight omskæring inden operationen stater.
    Er meget glad og tilfreds med mit resultat.

  • Hej er der nogen der kan fortælle mig hvad det eventuelt koster at blive omskåret på et privat hospital hvis man ikke kan få det betalt af det offentlige, jeg har enlig ikke et problem det er bare et ønske jeg har haft i lang tid

  • @thn55

    Du kunne jo gå ind og kigger på deres priser, på de privat hospitaler du tænker på.

Log in eller Registrér for at kommentere.