Hjem Sex & samliv Mandlige sexproblemer

Lugtende penis + "nakkeost"

Redigeret 29 februar, 2012, 16:41 i Mandlige sexproblemer
Jeg har det problem at min penis konstant lugter surt + jeg har overdrevet meget "nakkeost". Det har varet i ca. ½ år, og jeg er nu træt af det. Min læge har henvist mig til Lactacyd, som er en ph sæbe. Den varer dog kun højst ½ dag, så er den normalt gal igen.

Kommentarer

  • Hej så må du gå til lægen igen . kan det ikke være en svamp du har der danner det nakkeost. så må du forlange at få taget prøver af hvad det kan være. tag noget af nakkeosten i en pose den dag du skal til læge og i køleskab indtil du skal der hen til lægen og bede ham lave en test hvad det er. eller i det mindste få en behandling indvortes istedet for udvortes. når det ikke har hjulpet dig det andet. du skal ikke give op før lægen har fundet en løsning . held og lykke
  • Har du prøvet at lade penishovedet være ude i det fri hele tiden? Så dannes der ikke nakkeost. Hvis ikke, så tilbage med forhuden og se om ikke det hjælper. Efter et par dage er glans hærdet og vant til berøring mod tøjet.
  • Jeg er en dreng på 14 og har en pik som lugter meget af fisk. Jeg vasker den hver dag og jeg ved ikk hvad jeg skal gøre. Der er også tit nakkeost på glansen. Vil den pige jeg har samleje med nægte oralsex og normal sex ? Hjælp
  • Det vil hun da formodentlig (og forhåbentlig, for ellers passer hun ikke på sig selv) hvis du lugter og har nakkeost, men du skal forhåbentlig ikke have sex foreløbig - du er meget ung - og inden da er det problem løst.

    Du må ikke vaske mange gange om dagen og med sæbe. Du kan vaske morgen og aften med lunt vand og så tørre den. Andet kan ødelægge den naturlige balance og give symptomer som du beskriver.

    Du skal bare se at komme til lægen, så kommer der orden i det. Det kan meget vel være svamp eller en infektion, og så skal du have noget særligt at smøre med. Lægen kigger på tissemænd hver dag, så du skal ikke tro, at han/hun syntes din er noget særligt.
    Hvis det er svamp eller en infektion, går det næppe væk af sig selv, så du kan lige så godt komme afsted.

    Og så vil jeg tilføje, at du - uanset alder - ikke må have sex med nogen når din tissemand ikke er frisk. Svamp og infektioner kan smitte - også ved oralsex.

    Hiv fat i din mor eller far i eftermiddag og beskriv problemet så de kan hjælpe dig. Nu tænker du måske NEEEEJ, ligesom mange andre unge der skriver herinde når man siger de skal sige til en voksen at der er problemer forneden, men tænk på det på samme måde som hvis det var på tungen eller mellem tæerne du havde symptomerne. Det er nemlig ikke spor anderledes. Og det syntes de voksne heller ikke.
  • Tak. Jeg mente ikke at jeg skulle have sex nu... men Tak for det jeg går til lægen
  • Redigeret 28 december, 2022, 08:26
Log in eller Registrér for at kommentere.