Hjem Sex & samliv Sexfantasier

Tør jeg gøre det ??

Jeg har noget der kørere rundt i hovedet på mig, hele tiden nu, så jeg næsten ikke kan koncentrere mig.
Jeg skal i fogedretten om ca. 3 uger, fik min indkaldelse for 10 dage siden, det tog jeg ikke så tungt, jeg viste den ville komme.
Pludselig ud af det blå (næsten, forklaring om lidt). Hvad nu hvis jeg mødte i dame tøj !!!!
Til at starte med var tanken, en BH med små brystproteser i ( str. 6), men det stoppede ikke der.
Der blev ved med at komme flere tanker, så som. små bryster kunde jo ikke ses, de skulde være store.
I løbet af et par dage blev tanken til at jeg skulde have, Lårkort kjole, BH med store brystproteser i ( str. 13), G strenge trusser, nylonstrømper med hofteholder og højhælet lårlange støvler med høj lyd fra hælene, så folk kunde høre det, og kikke efter mig.
Det ville sikkert ikke være noget problem hvis jeg var i bil, men jeg skal med det offentlige, ca. 40 min og 2 skift.
Det en øjeblik ”Jeg gør det” lidt efter ”Nej, det er sku for dumt, tænk hvis du møder nogen du kender”.
Sådan køre det rundt i hovet på mig, hele tiden.
Hvad vil i råde mig til gøre???.
PS, Jeg har været på nabo byens S togstation i dame tøj, og lårlange støvler. Den store forskel er at der var jeg rat fuld.
Går tit i dametøj når jeg er alene hjemme og har gjort det i mange år.

Mvh. Den forvirret.

Kommentarer

  • Hej,

    Hvis det er en fantasi, du har lyst til at udleve, så er fogedretten nok ikke det rigtige sted. Men hvis det er fordi du gerne vil gå i dametøj, for at være en dame - så er det jo ikke en fantasi, og så synes jeg det er fint, at møde op i dametøj.


    Det er vigtigt at skelne. Er det eg sexfantasi, vil det bare provokere - det kan du udleve andre steder - måske ikke lige i fogedretten.


    JS

Log in eller Registrér for at kommentere.