Hjem Mænd Åben debat for mænd

Dorsal klip HJÆLP

Hej.

Jeg er en 30 år gammel familiefar til tre, og har for 14 dage siden fået foretaget et dorsal klip i penis.

Min forhud begyndte at sprække ved samleje og gøre ondt, det viste sig at de bånd der sidder i forhuden ikke var elastiske nok, og derfor blev jeg anbefalet en simpel operation; dorsal klip.

Det foregår ved at man under lokalbedøvelse i penisroden klipper et snit i den øverste del af forhuden, og syer siderne.

Samtidig fik jeg forlænget strengen bag penishovedet da den var lidt for kort.

Jeg syntes jeg oplever problemer efter indgrebet.

Jeg fik fortalt at det var vigtigt at jeg dagen efter operationen og fremadrettet i ca 3 uger, skulle hive forhuden tilbage og skylle såret mindst 2 gange dagligt.

Nu er det 14 dage siden jeg blev opereret, og jeg kan stadig ikke hive forhuden tilbage, huden gør ondt når jeg prøver, roden af min penis hvor de bedøvede den gør ondt når jeg røre ved den eller prøver at hive forhuden tilbage, jeg skulle have fjernet sting igår som ikke er opløst af sig selv og jeg måtte give grædende op efter 3 sting blev fjernet, de kunne ikke trække min forhud nok tilbage til at fjerne de sting der sidder på strengen bagved penishovedet inden jeg råbte AV, STOP!

Kirurgen sagde at stingene nok skulle falde ud af sig selv så det skulle jeg ikke være bekymret for, og han sagde at jeg skulle forsøge at sidde i "blød" i et badekar i en halv times tid og forsigtigt prøve at trække i forhuden, jeg har dog ikke noget badekar og han sagde at hvis ikke jeg kunne hive forhuden tilbage indenfor en måned, skulle det laves om, altså et klip mere eller en fuld omskæring.

Jeg er 30 år gammel, piercet i ansigtet tatoveret fra halsen og ned over hele kroppen, og jeg har aldrig i mit liv grædt så meget som når jeg skal hive forhuden tilbage.

Det gør mere ondt efter operationen, inden operationen kom forhuden tilbage med et vådt blowjob, glidecreme eller en våd vagina, men nu kan jeg intet med den.

Nogen der har oplevet det samme, eller tilsvarende?

Jeg ved ærligt talt ikke om jeg kan gennemgå en operation mere, det har været 14 dage i helvede og den smerte jeg har gået med, søvnmangel, konstant forbrug af smertestillende og stadig intet resultat ville jeg ikke ønske for min værste fjende.

Kommentarer

  • Nu skal jeg ikke spille alt for klog.

    Jeg har læst at mænd der har fået lavet et Dorsal klip, ofte skal igennem en operation mere.

    Jeg kan kun snakke for mig selv, men jeg havde overhovedet ikke nogle ubehagelige smerter, efter at jeg blev omskåret, og fjernet min streng.

    Men det er bare min erfaring, håber at du finder en god løsning på det.

  • Okay... jeg må se hvad der sker... jeg kunne igår for første gang få forhuden tilbage ved hjælp af vaseline og en lille kop med vand og to dråber intimsæbe, men idag er højre side af huden øm og blålig.. tænker det er pga bevægelse men jeg må se hvad der sker.. om ikke andet må jeg høre ham om en fuld omskæring for dette er virkelig ubehageligt

  • Ja det er da ikke til at holde ud...

    Men jeg kan kun tale for mig selv, jeg har fået lavet en high and tight omskæring og fjernet min streng, og jeg har overhovedet ikke taget noget smertestillende medicin PGA det.

    Jeg var selvfølgelig lidt øm, men ikke noget jeg ikke kunne holde ud.

  • Så må det være næste skridt.. tak for svar :) må jeg spørger ind til sex? Har hørt at man kan miste noget følelse, er det noget du har oplevet? Og hvordan med helingen? Blødninger, hævelse, sivning fra sting og hvornår kunne den nogenlunde "bruges" igen?

    Mvh

  • Jeg har overhovedet ikke fortrudt at jeg er blevet omskåret, jeg havde ikke nogle problemer før min omskæring, jeg ønskede bare at få det lavet.

    Angående sex syntes jeg at det er blevet meget bedre.

    Jeg føler ikke at jeg har mistet så meget følingen, som nogle skriver.

    Mit ar er helet helt som det skulle.

    Jeg har overhovedet ikke haft nogen problemer med det.

    Jeg mener ikke at der gik mere end ca 3 uger før jeg var klar igen til at have sex igen.

    Og det næste er jo at jeg ihvertfald ikke kommer til at bøvle med forhudsforsnævring, og en streng der springer.

    Jeg håber at du kan bruge mit svar til noget.

    Du er altid velkommen til at spørge til mere hvis du ønsker det.

    Held og lykke 😁😁😁

  • Jeg takker for svaret :) tænker det er noget jeg skal have snakket med dr. Dillerklipper om i løbet af januar, da det lyder mere som løsningen for mig fremfor dette

Log in eller Registrér for at kommentere.