Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvor kan man blive omskåret ordenligt?

124

Kommentarer

  • Indstillinger

    Hej Smiley.

    Jeg blev omskåret på en klinik der hedder

    IMC Circumcision clinic London

    Og der var der overhovedet ikke noget problem, de laver hvis alle slags omskæring stile, du kan prøve at Google klinikken, der kan du se de forskellige stilarter.

    Jeg skrev bare til dem, men du kan også ringe til dem hvis du vil det.

    De var utrolig søde og hjælpsomme, der over.

    Jeg kan helt klart godt anbefale dem.

    Jeg var ikke til nogen konsultation, jeg skrev bare hvad jeg gerne ville have lavet, og vi fandt en tid, der kunne passe mig, så jeg kunne flyve der over.

    Alt var overhovedet ikke noget problem.

    Jeg mener at jeg gav 650 pund men det er også ved at være 3 år siden.

    Jeg kan se at det koster 550 pund hvis det kun er en kiroisk omskæring, men jeg fik også fjernet min streng, så det koster 700 pund i dag.

    Men det er sku det hele værd, og de er vant til at omskære mænd, så de ved vad de laver.

    Jeg håber at du kan bruge mit svar, og hvis der er nogle spørgsmål, vil jeg gerne hjælpe dig.

  • Indstillinger

    Hej Steenhk.

    Tak for dit svar. Jeg skal afsted men jeg skal lige have kigget på økonomien først, så hvornår det bliver ved jeg ikke. Jeg var inde og kigge på deres imc's hjemmeside, de lyder også gode. Der er dog en del klinikker og de skriver alle sammen ,at de er de førende. 🙂

    Jeg skriver igen når jeg har været afsted, og forhåbentlig i meget nær fremtid.


    Mvh.

  • Indstillinger

    Hej til folk i tråden her, håber at den stadig er aktiv.

    Jeg har fået foretaget min omskæring i Glostrup. Jeg gik som så mange andre efter at få lavet en High and tight. Men det er desværre ikke det jeg har fået lavet.

    Jeg har så forsøgt at følge nogle af de råd jeg har kunne læse mig til i følge denne tråd. Bl.a. har jeg haft kontakt til klinikken i London (IMC Circumcision London) og har også haft Asger fra Kirurgisk Urologisk Klinik i Rødovre i telefonen. Det lader til at klinikkerne er bange for at skære mere i mig efter at jeg allerede har fået lavet en omskæring. Hvilket jo er til stor frustration, da det æstetiske resultat ikke er dér, hvor jeg gerne vil være.

    IMC Circumcision London har anbefaldet mig at finde en plastik kirurg, da det jeg skal have fikset er overskydende forhud fra første operation.

    • Er der mon nogen der har anbefalinger ind i, hvordan jeg kan komme videre herfra? Enten hos urologer, eller plastik kirurger.

    Håber at høre fra jer!

  • Indstillinger

    Hej

    Det kan undre mig hvis de ikke kan lave en high and tight omskæring på dig, da de skære mere af din forhud af ved denne omskæring.

    Hvilken stil har du da fået lavet ?

    Jeg kan ellers kun sige at de har styr på at omskære,over hos IMC.

  • Indstillinger

    Hej Steenhk

    jeg står lidt i samme situation som nogle på tråden her, og har kigget lidt rundt og følget med i hvad folk har skrevet.

    Jeg er lidt nysgerrig efter hvad forskellen er på at få fjernet sin "streng" eller lade den være, da der alligevel er lidt penge at spare hvis det ikke har den helt store fordel :)

  • Indstillinger

    Jeg ville bare have min streng fjernet, da jeg ville have lavet en high and tight omskæring.

    Jeg er meget tilfreds med resultatet.

    Så det er nok en smagssag, om man vil have fjernet sin streng.

  • Indstillinger

    @Steenhk sagde:
    Hej Smiley.
    Jeg blev omskåret på en klinik der hedder
    IMC Circumcision clinic London
    Og der var der overhovedet ikke noget problem, de laver hvis alle slags omskæring stile, du kan prøve at Google klinikken, der kan du se de forskellige stilarter.
    Jeg skrev bare til dem, men du kan også ringe til dem hvis du vil det.
    De var utrolig søde og hjælpsomme, der over.
    Jeg kan helt klart godt anbefale dem.
    Jeg var ikke til nogen konsultation, jeg skrev bare hvad jeg gerne ville have lavet, og vi fandt en tid, der kunne passe mig, så jeg kunne flyve der over.
    Alt var overhovedet ikke noget problem.
    Jeg mener at jeg gav 650 pund men det er også ved at være 3 år siden.
    Jeg kan se at det koster 550 pund hvis det kun er en kiroisk omskæring, men jeg fik også fjernet min streng, så det koster 700 pund i dag.
    Men det er sku det hele værd, og de er vant til at omskære mænd, så de ved vad de laver.
    Jeg håber at du kan bruge mit svar, og hvis der er nogle spørgsmål, vil jeg gerne hjælpe dig.

    Hej Steen
    Til din orientering oplyser IMC i London, at de ikke længere udfører high and tight omskæring på voksne mænd. Nu udføres kun omskæring ved brug af Shang Ring-metoden.

  • Indstillinger

    Hej Smiley

    Jeg ved godt at de helst vil bruge Shang Ring metoden, det spurte han også mig om da jeg var der.

    Men man skal have det man ønsker, og en omskæring med ringen er jo slet ikke det samme som en High and tight omskæring …

    Har du eventuelt prøvet at ringe over og snakke med dem, om de stadig kan lave en High and tight?

    Ellers er der da helt sikker andre der kan lave det.

    Jeg fik bare en rigtig god behandling der ovre, og der for vil jeg bare gerne anbefale dem.

    Det er jo ikke hver dag man lige tager sådan beslutninger, og når man endeligt har taget modet til sig om at få det gjort skal det også bare være i orden.

  • Indstillinger

    @Steenhk sagde:
    Hej Smiley
    Jeg ved godt at de helst vil bruge Shang Ring metoden, det spurte han også mig om da jeg var der.
    Men man skal have det man ønsker, og en omskæring med ringen er jo slet ikke det samme som en High and tight omskæring …
    Har du eventuelt prøvet at ringe over og snakke med dem, om de stadig kan lave en High and tight?
    Ellers er der da helt sikker andre der kan lave det.
    Jeg fik bare en rigtig god behandling der ovre, og der for vil jeg bare gerne anbefale dem.
    Det er jo ikke hver dag man lige tager sådan beslutninger, og når man endeligt har taget modet til sig om at få det gjort skal det også bare være i orden.

    Aleris i Danmark har netop svaret, at de nu udfører high and tight omskæring. Det har de ellers ikke gjort tidligere. Spørgsmålet er så, hvor stor erfaring de har med det.

  • Indstillinger

    Det er da super fedt, at Aleris nu kan lave High and Tight omskæringer.

    Så har der jo nok været stor efter spørgelse på netop det omskæring.

    Det er da meget nemmer end at man skal til udlandet for at få det lavet.

    Så er det jo bare med at komme afsted, hvis man ønsker det.

Log in eller Registrér for at kommentere.