Hjem Sex & samliv Mandlige sexproblemer

Omskåret som voksen- er du glad for det?

124

Kommentarer

  • Jeg mener at der gik ca 14 dage.

    Jeg tror ikke at du skal pille dem ud før.

    Hvor langt tilbage fra hovedet fik du din syning?

    Er du stadig godt tilfreds, med det?

  • syningen par cm. fra hovedet, og så er der syet i strengen til piercingen.
    Jeg er meget tilfreds.
    14 dage lyder rimeligt :-)

  • Nej, syningen er ca./godt 1 cm. fra hovedet :-)

  • Godt at du er tilfreds med det.

    Hvad med smerter er det slemt?

    Jeg synes at det er vildt overdrevet, hvad folk skriver.

    Jeg havde overhovedet ikke på noget tidspunkt, så mange smerter at jeg skulle tage noget smertestillende.

  • Nej, faktisk ingen smerter overhovedet. Ved indgrebet blev jeg stukket 4 (eller var det 5) gange med bedøvelse inden operationen. Og ikke engang det, var noget at regne. Jeg har derfor ikke taget smertestillende piller efterfølgende. Men jeg syntes heller ikke, at det var noget at regne, da jeg fik isat min piercing :-)

  • Hej Fl1

    Hvordan går det med din omskæring, er du stadig godt tilfreds, efter at alle stingene er faldet af?

    Jeg har lige et spørgsmål, hvis du vil svare..

    Hvilken piercing er det du har, jeg synes at det lyder lidt spændende.

  • Hej Steenhk.
    Jeg er meget tilfreds, og allerede nu skulle man ikke tro, at jeg faktisk stadig er nyopereret.
    Min piercing (frenumpiercing) er en stav med en kugle i hver ende. Den er jeg meget tilfreds med også at kunne beholde...

  • Tak for oplysningen.

    Ja den piercing kan jeg jo så ikke få, da min streng er blevet fjernet. Men måske jeg skulle prøve at se efter en anden piercing.

    Det var godt at alt er som det skal være.

    Ja, det går hurtigt over selv om man synes tiden kan være lang.

    Jeg synes det er en rigtig dejlig fornemmelsen at være omskåret.

    Helt klart, det bedste jeg har gjort 😁

  • madsr1255madsr1255
    Redigeret 22 november, 2021, 16:17

    Jeg er lige blevet omskåret for 13 dage siden som 24 årig, efter at have haft forhudsforsnævring i alle de år jeg kan huske.

    Jeg fik lavet en hel omskæring og jeg blev lagt i fuld narkose pga frygt for nåle og fordi jeg var meget utilpas med faktum der skulle en nål ned i lillemand.

    Jeg har skimmet og læst nærmest hver dag omkring omskæring, opslag fra folk, osv osv osv, mest fordi jeg konstant går med tvivlen om det heler rigtigt. Jeg har aldrig fået opereret noget, eller noget i den stil, men umiddelbart vil jeg mene at det er gået godt og at jeg heler fint.
    Stingene er så småt begyndt at forsvinde, så der går ikke længe inden de er helt væk.

    Smerter har jeg ikke haft sindssygt meget af efter operationen, tog smertestillende i starten bare for at være sikker, da jeg var rigtig usikker på om smerten bare kom lige pludselig, men det gjorde den ikke.

    Jeg har selvfølgelig engang imellem mærket lidt, hvor det lige nipper lidt, eller noget i den dur, min måde at gå på har været lidt påvirket da jeg har været rigtig overfølsom osv osv.

    Jeg bøvler dog rigtig meget med glansen efterfølgende, at den er EKSTREMT følsom, jeg kan ikke gå med underbukser/bukser på uden den er pakket ind i et eller andet fordi at det er så følsomt på glansen/hovedet.

    Jeg vil næsten gå så langt og sige at ubehagen jeg får fra følsomheden er nok noget af det værste jeg har oplevet, men forhåbenligt er det bare for en stund til hovedet er hærdet og har vænnet sig til livet i det fri efter 24 lange år bag lås og slå.

    Men jeg er rigtig tilfreds med det indtil videre, så længe at det heler som det skal in the end, den er rigtig pæn at kigge på, hvis man ser bort fra stingene og alt det man nu engang kan se.

    Jeg er positiv og ser frem til helings processen er overstået. =)

  • Det lyder til at det er gået godt med din omskæring, jeg tror ikke at du skal være så bange for at det ikke heler som det skal, hvis du har fået det lavet, på et sted hvor de er vant til at omskære mænd.

    Det med følsomheden er nok meget naturligt, i starten da glansen ikke er vant til at være fri.

    Og så tror jeg måske også at det har noget at gøre med hvor meget af din forhud der er blevet fjernet.

    Held og lykke med det.

Log in eller Registrér for at kommentere.