Hjem Sex & samliv Mandlige sexproblemer

Omskåret som voksen- er du glad for det?

135

Kommentarer

  • Det bliver spændende for dig/jer.

    Det var godt at du tog dig sammen til at få det gjort, du vil ikke fortryde det.

    Hvor skal du have det lavet henne, og hvilken stil får du så lavet?

    Jeg glæder mig til at høre nærmere 👍👍

  • Fl1Fl1
    Redigeret 10 august, 2021, 13:53

    Det bliver lavet på privat hospital i Aarhus. Jeg kan være i tvivl om, hvorvidt stedet ønsker at jeg oplyser deres navn, hvorfor jeg udelader dette. Som jeg fik det demonstreret og forklaret af lægen, der skal udføre operationen, vil det blive på samme måde som din. Men pikstrengen vil aht. min piercing blive bevaret. Jeg glæder mig :-)

  • SteenhkSteenhk
    Redigeret 10 august, 2021, 17:54
  • Hej Steenhk. Jeg nåede at læse din kommentar, inden den forsvandt. Tak for tilbud og opbakning :-)

  • Det var så lidt.

    Du skal nok blive rigtig glad for din beslutning.

    Og det nye look.

  • @Bjørn sagde:
    Jeg er lige blevet omskåret for et par måneder siden. Såret er helet fint og jeg har ingen gener, ubehag eller dårlige oplevelser omkring det.
    Jeg er ikke religiøs. Har ikke haft forhuds-problemer. Har kun gjort det af lyst
    DET ER DET BEDSTE JEG NOGENSINDE HAR GJORT👍🏽💪🏽.
    Og jeg kan kun anbefale det til jer der overvejer.
    Fra mit synspunkt, skal man glemme alle den snak der er imod en omskæring når man er voksen.
    Overgreb ja, hvis man ikke selv kan bestemme. Men kæmpe fordel, hvis man selv ønsker det.
    Jeg var træt af forhud der hang og dryppede og skulle tørre efter hver gang jeg havde tisset.
    Det ser total flot ud. Den er meget mere “lige til”, hvis det giver mening. Det er meget renere. Og jeg er en glad mand, hver dag jeg står op om morgenen og ser mig selv i spejlet.
    Jeg gik til min læge og sagde, at det var et stort ønske og så henviste han mig til en Urolog der fixede det på 1/2 time. Gratis. En sprøjte stukket ind forskellige steder i penis og så var den bedøvet. Klippede og skar lidt væk og syede resterende forhud og op til glans.
    ( lægen startede med, klippe lidt af forhuden væk, så halvdelen af glans var blottet. Det lignede en hund i løbetid og var meget lidt pænt. Så af med det hele)
    Og ja, du skal til at onanere på en anden måde. Du skal bruge spyt, creme eller lign. Du har ikke længere din forhud til at stimulere glans. Det er nu din hånd der skal klare jobbet. Men halvdelen af verdens mænd kan finde ud af det, så kan jeg også.
    Og ja, dit penis-hoved bliver mindre følsomt, men det er ikke et problem, snarre tværtimod.
    Min orgasme forbliver uændret.
    Så til alle jer der overvejer omskæring af den ene eller anden slags... kan jeg herfra kun opfordrer jer til “Gør det”

    kan man stadig onanere med en folieballon hvis man er omskåret?
    Jeg har meget forhud altså min forhud er lang og min pikstreng gør tit ondt så Jeg overvejer nogle gange om Jeg skal omskæres. men i mit sex liv betyder det med balloner meget og bruger balloner af folie til at onanere med men ved ikke om man kan det hvis man er omskåret?

  • Hej har skrevet før, f.eks. om spørgsmål til bevaring af piercing gennem pikstrengen i forbindelse med fjernelse af al forhuden. I dag skete det. Indgrebet gik fuldstændig glat. Min piercing er bevaret, min pik er blevet flot, og jeg er meget glad og tilfreds. Allerede en super fornemmelse her få timer efter :-).

  • Tillykke med det.

    Det er nok en dag, du vil huske, på den gode måde 😁

    Hvilken stil blev det så til?

    Så er der lige er par uger der bare skal overstås, så er du kamp klar igen.

    Og du vil nok fortryde at du ikke har fået det gjort for længe siden.

    Held og lykke med det.

  • Tak.

    Al forhud er fjernet. Noget af pikstrengen er bevaret til piercingen. Så det blev et indgreb, man ikke havde prøvet før.....

    Jeg er optimist mht. at være kampklar snarest :-)

    Ja, jeg lå faktisk og tænkte, at jeg skulle have gjort det for mange år siden. Men dengang havde jeg ikke modet, da jeg tænkte, at det var tabubelagt at få det gjort alene pga. et flot udseende.

    Men bedre sent end aldrig.

    Fedt at få forbinding af i morgen, men pikhovedet, som jo er frit, ser ganske godt ud. :-)

  • Hvor længe skal man forvente, at stingene er der, inden de falder af, eller at man kan fjerne dem?

Log in eller Registrér for at kommentere.