Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Finastride noget der virker?

Hej
Jeg er en mand i starten af 40erne og synes mit hår er begyndt at blive tyndere og ikke så tæt længere.
Har læst meget om Finastride men ved ikke rigtig om jeg tør at tage produktet da jeg har læst det kan give bivirkninger.
Nogle herinde som bruger produktet
Er der andet på markedet der virker?

Tak

Kommentarer

  • persille1persille1
    Redigeret 11 juli, 2021, 09:04

    Silica. Det brugte jeg en lang overgang, men så måtte jeg stoppe. Siden har jeg læst at Silica kan købes i en bedre kvalitet.
    Så jeg ville købe en god kvalitet, hvis jeg ville have dem i dag.
    Min bror tabte sit hår og det blev trist at se på. 6 måneder efter han begyndte at tage Silica fik hans hår glans og han mistede ikke mere hår. Tværtimod begyndte der at komme nye hår. Ikke mange, men lidt. Han er så glad for resultatet at han stadig tager Silica og har gjort det i flere år.
    Om det hjælper på alle ved jeg selvfølgelig ikke.

    Jeg aner ikke hvad Finastride bruges til. Om det er noget helt andet end det jeg svarer på, nemlig hårtab. ??

  • Min mand har døjet, med samme problem. Han har prøvet flere produkter, uden det store held. Det kan sagtens være, at det kan gøre en forskel, men jeg tror desvære det er i en mindre grad. Min mand endte med at få lavet en hårtransplantation. Det kan bestemt anbefales

Log in eller Registrér for at kommentere.