Hjem Kvinder Brystforstørrende operationer

Bryst forstørrelse af eget fedt eller silikone?

Kommentarer

  • Jeg tænker, jeg under ingen omstændigheder ville fylde implantater i min krop. Der sker tilmed fejl.

  • Hej Steen
    Min kæreste og kommende kone har netop i år efter genåbning fået en brystforstørrelse med eget fedt, uden komplikationer og endda med et meget naturlig brystløft.

    Hun er gået cirka en størrelse op, men hvis din kone ønsker et større resultat ind det, vil brystforstørrelse med brystimplantat nok være nødvendigt.
    Hvis i ikke har fundet en klinik endnu, så vil de naturligvis være de rette for at anbefale nærmere og ikke os :)

    Min kommende kone, kan selv anbefale CPH Plastikkirurgi
    Alt var og blev præcis som hun havde ønsket det - Jeg syntes nu også at de er blevet meget flotte.

    Mvh.
    Alexander

  • Jeg synes at du skal gøre din kone opmærksom på, at i disse tider går mænd MEGET op i i store numser. Og damer som kan "mavedanse".

    Så ville være synd at tage fedtet derfra, VS at bruge en Push-up BH hvis hun synes hun mangler fylde foroven.

    Og ellers er jeg bare enig med Persille i at, at det er dumt at skære (eller få andre til det) i sig selv når det ikke er nødvendigt /liv/død)..

    Min kæreste var den tykke pige i klassen - og jeg var den mest eftertragtede dreng i klassen - og det forblev jeg ;) Man skal elske sig selv. Se evt der er vist noget på Twitter

Log in eller Registrér for at kommentere.