Hjem Sundhedsvæsenet Behandling

Hypnose behandling - Virker det?

Hej Alle
Jeg har i et stykke tid overvejet nye veje med mit rygestop. Jeg har set at man med Hypnose kan få behandling for dårlige vaner som eksempel rygning, som jeg ønsker at stoppe med.
Jeg har prøvet næsten alt, dog ikke hypnose. Er der nogen som har erfaring med hypnose generelt eller direkte er kommet af med deres smøger på grund af rygestop hypnose?

Jeg har kigget lidt forskellige steder, finder blandt andet behandling hos disse https://shinhypnose.dk/hypnosebehandling/rygestop/

Nogen som kender dem?

På forhånd tak

Mvh.
Alex

Kommentarer

  • Hej.

    Jan Hellesøe giver gratis hypnose på tirsdag den 8 kl 21.00 og torsdag den 10 kl 21, det er meget effektivt, så prøv det.

    Mvh Olander

  • Hej Alex.
    Min kone er ikke til det her skriveri, så jeg tillader at gøre det for hende.
    Historien er at for over 20 år siden, så ville hun gerne stoppe med at ryge, (jeg ryger ikke). Hun ville det så meget, så jeg fandt en hypnotisør i jylland (mener navnet/firmaet var jean felix). de fandt en dato og tidspunkt og så ellers en esked på at sidde eller ligge behageligt, og have en telefon med medhør (husk det er 20 år siden). efter dette, har hun ikke røget siden. Så om det virker, ja det gjorde/gør det for min kone. Men det kommer an på mange ting, kemien der hypnotisere og andre mentale ting, vil du det og i den stil. Jeg fortæller gerne historien for den der gider hører eller læse den. Men giv det en chance og tro på det ;-)

Log in eller Registrér for at kommentere.