Hjem Sex & samliv Seksuel debut

køb antibiotika online uden recept

AnonymousAnonymous
Redigeret 3 oktober, 2016, 11:49 i Seksuel debut
Er det acceptabelt at køb antibiotika online uden recept ?

Kommentarer

  • Det skulle desværre ikke undre mig, om det kan lade sig gøre på en eller anden suspekt hjemmeside.

    Men - det er fuldstændigt tåbeligt at ordinere sig selv med noget sådant.

    Hvis man har en antibiotikakrævende infektion, bør man få lægen til at ordinere den rette medicin og den rette mængde. Det er ligeledes meget vigtigt, at du så indtager hele den kur, du er blevet ordineret, men altså hverken mere eller mindre.

    Da man kan blive resistent overfor stofferne, bør man aldrig - ALDRIG - bare uden videre indtage noget sådant, da det kan blive fatalt, hvis man senere får en sygdom, der netop kræver antibiotoka, og man så ikke er i stand til at optage stoffet.

    Så - har du mistanke om, at du fejler et eller andet, der kræver behandling, bør du gå til lægen.
  • Jeg forstår simpelt hen ikke, hvad du skriver?

    Man skal KUN have antibiotika, hvis man har en infektion, der kræver den form for medicin, og det kan altså forholdsvist nemt måles.

    Det er direkte farligt at selv beslutte, om man skal have antibiotika eller ej.
  • majjer422majjer422
    Redigeret 18 januar, 2019, 21:01
    Du kan køb antibiotika online uden recept her fra en licenseret apotek (kræver en nem online konsultation) http://www.europetabs.com
  • Jeg har altid urinvejsinfektion er det sikkert for mig at købe online?
  • Lello. Hvis du altid har urinvejsinfiktion, bør du få denne lidelse grundigt årsagsundersøgt, så det kan blive korrekt behandlet.

    Det er en rigtig dårlig ide, at bare fylde sig med antibiotika, som du kan risiskere at blive resistent over for.
  • dumhed længe live.. bare kig op til autoritet af din læge, han/hun skal nok søge for at holde din sygdom i live.. normalt får du noget som har bivirkninger, for at sikre intjening til bigfarma.. jeg har hold op med at leve i fantasiverden om en læge som har en etisk tilgang til sin gerning.. Jeg får den nødvendige behandling i udlandet (som de nægter i DK) og tillader ikke at smadre mit helbred af de tumpede, robotagtige skankepaver..Mit spørgsmål er : hvad betaler jeg for, når jeg ikke får det som jeg betaler for til sundhedsvæsnet hele mit liv - it is the real Question!!

  • jo993jo993
    Redigeret 21 marts, 2022, 19:47

    Du kan køb antibiotika online uden recept her fra en licenseret apotek (kræver en nem online konsultation) 121Doc

  • JA det er direkte dumt at købe antibiotika på egen hånd, medmindre man selv er læge.

    Reulsltatet kan være enten uønskede, eller ingen effekt, da man fejler noget helt andet, som antibiotika ingen effekt har på, så risikerer man at det ikke virker på en fremtidig infektion da man er blevet resistent.

    Dog kan man godt bruge de GODKENTE Apoteker online, det gør jeg tit selv .Fx Apopro, da jeg har ret langt fysisk til min nærmeste lokale Apoket.

    Men ikke dem på Ebay, eller fra Kina og andre "sjove steder. I al fald holde sig ingen for leverandører fra EU - fik leveret Melatonin (sovemiddel) fra UK, og det er også helt i orden, og E-cigarat fra Spanien, men ikke mere "eksotisk end det". Så kan der lige så godt være murstenspulver i kaplserne.

  • @fuerzzz, du skal være obs på, at fra d. 1/7 kan man ikke længere købe momsfrit for under 80 kr. fra ikke eu-lande.

Log in eller Registrér for at kommentere.