Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Rejsningsproblemer og anabole steroider

Hej.

jeg er en gut på 19 år, der står med et lille problem...

Jeg har for nylig valgt at starte en lille steroider kur, jeg tager pillerne stanobol. Da jeg knap nok tog på da jeg trænede naturligt, valgte jeg pillerne for at kickstarte mig og se om det evt. havde en virkning. Jeg har været igang i lige omkring 2 uger nu.


Der bliver taget 4 piller af 10mg om dagen (40mg om dagen). Og jeg har fået nogle “anti østrogen” piller, selvom jeg læste at der ikke skulle dannes østrogen. Har dog taget nogle af østrogen pillerne engang imellem, dog ikke så ofte som jeg oprindeligt fik af vide.


Jeg havde hørt der var bivirkninger m.m. Men valgte alligevel at fortsætte. Men jeg oplever tit at jeg har svært ved at få rejsning, især under samleje med min kæreste har jeg svært ved at holde den oppe, og til tider, selvom vi er igang, kan den blive slap. Er der andre der har prøvet lignende eller har erfaring? Og er det noget jeg kan gøre noget ved og fortsætte min kun (cirka 4 uger tilbage). Eller skal jeg stoppe med de anabole steroider, tage en efterkur og så sige det var det. Har en skøn kæreste og alt det, så det er ikke problemet, det er sket de sidste par gange, efter jeg er begyndt på min kur. Jeg kan dog godt få udløsning men her sidst da vi prøvede endte vi med at måtte stoppe.

håber på at finde nogle svar, meninger, andres erfaringer eller eventuelt en løsning.

tak på forhånd

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.