Hjem Mænd Åben debat for mænd

Penis problemer

Hej alle.

Jeg tager mig nu sammen, og vil forsøge at få lidt guidens til hvordan de her problemer kan løses.

Jeg har haft problemer med forhuden i en meget tidlig alder, og fik lavet en forhudsforsnævrring da jeg var cirka 12 år.

Siden dengang har jeg altid været ekstrem øm når man berører glansen, og det stadig et problem idag. Det kan være når jeg er i bad, og vasker glans med vand.

Jeg er idag 23, og har en kæreste på 22, og vi har været sammen i over 6 år. Jeg mærker ofte ikke jeg så øm undersamlejen, men det kan stadig være ubehageligt og gøre ondt. Jeg tror også at det er skyld i jeg kommer hurtigt, som jeg synes er træls.

Min kæreste siger ikke jeg skal tænke over det, selvom jeg synes jeg kommer for hurtigt, og at min penis ikke er stor nok. Hun siger alt er perfekt, men det også fint, det ændre bare ikke at jeg synes jeg kommer for hurtigt.

Det med at min penis er lille, synes jeg selv, ved jeg ikke så meget om, mange siger det lige meget, og det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde, hvordan en penis passer, kun noget jeg har hørt Er omkring 13 cm i stiv tilstand, som selvfølgelig er under gennemsnittet, men derfor tænker man stadig over det.

Håber der nogle der har nogen gode råd.

Mvh en frustreret ung mand.

Kommentarer

  • Jeg har haft en kæreste, hvor penis var for lang og det føles ikke rart. Så det du har hørt er korrekt.

  • Persille siger det egenligt men vil lige tilføje: Hellere for lille end for stor !

    Min er et stykke over gennemsnittet, dog uden at være gigantisk. Men det kan være temmelig frustrerende at man måske er forelsket i en, og har brugt lang tid på at score hende, og når man så endelig skal til det så opdager man at det slet ikke kan lade sig gøre rent fysisk.

    I al fald ikke uden det bliver MEGET ubehageligt for kvinden, og det er jo ikke meningen med det !

    Jeg har således måttet droppe et forhold til en del piger, vil tro ca 50% af dem hvor vi "skulle til det", fordi min diller var for tyk.

  • fuerzzz. Det er da mere, hvis den er for lang, det er ikke godt. Tykkelsen, det tvivler jeg på har så meget at sige.

  • Pesille det komme jo også an på den enkelte.

    Måske er 5 cm i tykkelse ok for nogen, og for andre er det 25 CM, eller bare en mellemting !

  • @fuerzzz sagde:
    Pesille det komme jo også an på den enkelte.

    Måske er 5 cm i tykkelse ok for nogen, og for andre er det 25 CM, eller bare en mellemting !

    Altså i længden!

Log in eller Registrér for at kommentere.