Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

suser i hovedet

Jeg lider af susen i hovedet, Det genere mig konstant, Jeg har været til ørelæge der var ikke noget galt. Min egen læge kan ikke komme med noget forslag (hun er ikke rigtig læge) tror jeg, for hun kunne måske sende mig til en scanning men det kan ikke kommer på tale.Jeg er meget påvirket af, der ikke er noget at gøre og har ikke økonomi til at betale en privat læge. Er der ikke en der et godt råd????

Kommentarer

  • Indstillinger
    persille1persille1
    Redigeret 11 februar, 2021, 08:06

    Min erfaring er det ved læger ikke meget om. Det suser også i mit hoved eller nærmere højre øre. I går havde jeg fred for første gang i lang tid, men i dag er det tilbage.
    Tinnitus lider mange af, hvis det også er det du fejler. Du kan søge det på nettet og finde ud af om det er det, der er galt.

    Jeg citerer: De skader på høresansecellerne, som oftest fremkalder kronisk tinnitus, kommer typisk af langvarig støjpåvirkning (støj i fabrikshaller, vinkelslibere, betonbor, etc.) eller kortvarig ekstrem støjpåvirkning (brag, kanonslag). Men også spændinger i kæbeleddet (som oftest fra hårdt sammenbid i søvnen), spændinger i nakken, stresspåvirkning, feber, beskadigelse af trommehinden og forskellige typer af medicin, kan spille ind på hyletonens styrke og frekvens. slut

Log in eller Registrér for at kommentere.