Hjem Øvrige debatter Forslag og kommentarer

Flyskræk og flyforsinkelse på samme tid!

Hej Alle

Da vi i August måned, min kone og jeg skulle en tur til Berlin ente det i en lille "tragedie" for os begge, og alle andre som enlig skulle ud at rejse på denne tur.

Min kone lider af enorm stor flyskræk, hun plejer at tage noget beroligende inden men eftersom, at vi på flyet måtte vente næsten 2 timer inden den lettede, havde den bedste virkning næsten aftaget, da vi så enlig kom på vingerne. Flyforsinkelse er derfor ikke det bedste oven i ens angst for at flyve, vi havde talt om at tage bilen, men både tidsmæssigt og i forhold til prisen, kan det bare ikke rigtig betale sig i dag.
Det vidste sig dog næsten at være forket på denne tyr, på grund af den lange flyforsinkelse vi alle måtte finde os i ombord på flyet.

Er der andre her som ved hvordan man eller kan håndtere sådan en angst i forbindelse med flyrejse? og ikke mindst hvordan vi kan få erstatning for denne rejse, hvis det overhoved er muligt?

Håber at høre fra jer

Mvh.
Alexander

Kommentarer

  • Der findes rigtigt mange muligheder for at få sin flyskræk behandlet.
    Jeg vil tro, at hvis I googler "behandling flyskræk" vil der givet dukke en del muligheder op.
    I var ude at flyve i august - og først her i oktober spørger du, om evt erstatning? Mon ikke klagefristen for længst er udløbet for netop denne tur?
    Men - læs betingelserne, der er beskrevet i forbindelse med dit køb; alternativt kan du læse de generelle betingelser for det flyselskab, I benyttede.

Log in eller Registrér for at kommentere.