Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Hvor kan man blive omskåret ordenligt?

135

Kommentarer

  • Jo mange tak.

    Det er de samme fordele, vi ser - renlighed og udseende. En lille slap pik med alt for meget forhud ligner en lille trist pølse.

    En omskåret pik ligner et kønsorgan :-).

  • SteenhkSteenhk
    Redigeret 23 oktober, 2020, 18:19

    Ja, jeg er ihvertfald rigtig glad for at jeg tog den beslutning om at blive omskåret, alt er bare bedre nu.

    Men som det står skrevet i denne tråd, er det ikku så nemt at finde nogle kirurger i Danmark der kan lave de forskellige typer omskæringer.

    Så hvis man er træt af at gå og trække sin forhud tilbage jævnligt, så bliv omskåret i en fart.

  • Stadig ikke fundet en, der kan lave high and tight?

  • Jeg tror ikke at du får nemt ved at finde en der kan lave en high and tights omskæring i Danmark.

    Jeg fik det lavet i London, der er det ikke noget problem.

  • @Mouseman71


    fik du nogensinde din omskæring her i DK? :-)

  • jeg står i samme båd!

    dog ved jeg ikke hvilken type jeg ønsker, enten high and tight eller low and tight

    er der nogle der har fundet en herhjemme i DK der kan udføre det? :-)

  • Jeg er spændt på at høre om der er nogle der kan lave en, High and tights omskæring i Danmark....

  • SmileySmiley
    Redigeret 2 november, 2021, 06:54

    Hej.

    Jeg har også længe tænkt på at blive omskåret. Jeg har læst en hel del om det, men det står mig stadig uklart hvilken type omskæring som er bedst? Jeg vil gerne have så meget følelse tilbage som muligt. Jeg kan se at flere herinde vil have lavet "high and tight". Hvorfor er det i foretrækker den type?

    Mvh.

  • SteenhkSteenhk
    Redigeret 2 november, 2021, 07:36

    Hej Smiley

    Det lyder som en rigtig god idé.

    Du vil helt klart ikke fortryde dit valg.

    Angående hvilen omskæring stil, man skal vælge, er det jo op til en selv.

    Jeg kan kun svare for mig selv, jeg har fået lavet en high and tight omskæring, og fået fjernet min streng.

    Angående det med følsomheden, syntes jeg ikke at der er den store forskel.

    Det valg har jeg taget PGA.

    Min Pinis altid er helt glat, og uden nogle form for rynker.

    Men det er jo en smags sag.

    Jeg har overhovedet ikke fortrudt mit valg, bortset fra jeg skulle have haft det gjort for mange år siden.

    Jeg håber at du vil følge op på det, og hvis du har nogle spørgsmål, vil jeg gerne hjælpe, hvis jeg kan.

  • SmileySmiley
    Redigeret 8 november, 2021, 08:53

    Tak for dit svar Steenhk.

    Jeg har nu fundet frem til at high and tight er den omskæring, hvor der bibeholdes mest af den indre forhud. Derfor er det også den hvor man bibeholder mest følelse i penis.

    Jeg tænker helt sikkert at jeg skal have gjort det, men hvilken stil det bliver, ved jeg ikke endnu.

    Det lyder som om, at de er bedre til det i Uk, så det bliver nok også der jeg vil have det gjort.

    Hvilken klinik i London brugte du, og havde du en konsultation først, omkring hvad du ønskede osv.?

    Må jeg også spørge hvor meget det kostede?


    Med venlig hilsen.

Log in eller Registrér for at kommentere.