Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hjælp til hvad der kan være glat med mig

Hej, Jeg håber nogen her vil tage sig tid til at læse mit indlæg og måske hjælpe mig lidt på vej.

jeg er en "ung" mand på 33 som går og har en del problemer, går og skranter med forskellige symptomer, og kan ikke blive klog på noget andet end jeg har det rigtig skidt! Jeg dele min historie her under og alle forslag tags imod med kyshånd.

Jeg er generelt men aktiv (styrketræning) og motion. jeg er hverken overvægtig, ryger eller andet specielt usundt. Jeg lever ret sundt igennem kost og motion og altid gjort. Men her under min historie:

Jeg har igennem mange år haft mange problemer med min ryg, nakke og skulder i form af spændinger mv. Jeg har et sidde stillende arbejde foran en computer hele dagen, så har derfor hurtigt tildens til at spænde op. jeg har så desværre for et par år siden fået et piskesmæld i min nakke som ikke rigtigt har hjulpet på noget.

Jeg har så de sidste 6 måneder begyndt at blive svimmel, spænde kraftigt i mine øjne, begyndt at spænde endnu mere op i min nakke og skulder. Jeg bliver meget nemt utilpas og dårlig, rigtigt træt og skælver i min krop, nogen gange når jeg har spist noget.
Jeg har haft et tilfælde af helvedes ild for nogle uger siden (unormalt for en mand i min alder) også. Mine læg muskler små kramper næst altid (ikke så det gør ondt) men bare står og bevæger sig hele tiden, og det blive værre når jeg er meget aktiv til træning,.

Jeg har tidligere haft svimmelhed et par dage af gangen hvis jeg har været låst i min nakke, men det er som regl klaret med kiropraktor og lidt massage.
Men pt. er jeg svimmel konstant og har jeg nok været i snart 3-4 måneder.

Jeg begyndt derfor at tage fat i min kiropraktor og massør og de arbejder meget med mig, men jeg bliver ved med at spænde op som aldrig før.

jeg har været hos min egen læge og fået tage blod prøver, været til øre-næse-hals læge, været til neorolog og er pt begyndt nu hos en "syn og blance" træner for at komme af med min svimmelhed. hun mener dog at mit piskesmæld for 2 år siden har provokeret min balance og derfor min øjne har "holdt" mig lige siden men blot ikke kan mere nu. alle de andre læger har ikke kunne finde noget.

Men jeg har en følelse af at min krop og især mit immunforsvar arbejder som en sindsyg med et eller andet jeg ikke kan pege på, og alt det andet jeg fejler er symptomer af dette. jeg kan nærmeste føle det i mig at der bare er et eller andet galt! jeg går tit og føler at jeg er lige ved at blive syg, som om at kroppen bare kæmper... men jeg bliver det ikke, ikke andet end virkelig træt og dårlig.

Skal sige at jeg også er blevet testet for borrelia og jeg lige er blevet MR scannet i nakke og hovedet som ikke har vist noget heller.

jeg håber det giver mening det jeg har skrevet da det nu er et langt forløb.

jeg håber i kan hjælpe med nogle forslag til hvad jeg kan gøre :)...

Kommentarer

  • Indstillinger

    Hej:-)
    Måske det kunne være en virus på balance nerven? Det giver i hvert fald nogle af de symptomer du beskriver, især svimmelhed.
    Håber du finder ud af noget, kan godt forstå det er frustrerende.

  • Indstillinger

    @rose36 sagde:
    Hej:-)
    Måske det kunne være en virus på balance nerven? Det giver i hvert fald nogle af de symptomer du beskriver, især svimmelhed.
    Håber du finder ud af noget, kan godt forstå det er frustrerende.

    har været til ørenæse hals læge, og han siger det ikke er det :(

  • Indstillinger
    Nicurru82Nicurru82
    Redigeret 11 november, 2018, 19:05
  • Indstillinger
    Redigeret 15 februar, 2021, 05:29

    Måske det kunne være en virus på balance nerven? Det giver i hvert fald nogle af de symptomer du beskriver, især svimmelhed. Blandt det enorme udvalg af spilleautomater and poker her, skal du vælge den, hvor der virkelig vil være gode chancer for at tjene penge. Den første ting, som professionelle spillere lægger særlig vægt på, er softwareproducenten. Han er ubetinget forpligtet til at have den passende licens og blive medtaget på listen over pålidelige udviklere, hvis anmeldelser på tematiske fora er positive.

  • Indstillinger

    Hej. Det lyder som om din krop er overbelastet. Jeg kan ge kende en del af dine symptomer fra perioder hvor jeg selv har været overbelastet, bl.a. det du skriver om følelsen af at immunsystemet arbejder. For mig hjælper det kun at træne blidt ( korte gåture) samt masser af meditation. Måske sauna eller varmtvandsbassin. Yoga. God bedring

  • Indstillinger

    Prøv evt at finde en god blid zoneterapeut i dit nær område :)

Log in eller Registrér for at kommentere.