Hjem Sundhedsvæsenet Hvordan gik behandlingen?

Kemoadvarsler.

persille1persille1
Redigeret 31 marts, 2014, 03:18 i Hvordan gik behandlingen?
http://www.bt.dk/fra-editorial/afsloeri ... oadvarsler

http://www.bt.dk/danmark/raser-efter-ny ... gspersoner

Den/de ansvarlige burde fyres.


Kan man overhovedet stole på nogen/noget mere inden for sundhedssystemet.

De fylder os med medicin i lange baner. I går talte jeg med en dame. Hun fortalte hun havde fået 16 piller om dagen og følte sig mere og mere syg. Hun ville ikke mere og havde sagt stop. Hun tager to piller og har det så godt. Det så hun faktisk også ud til at have.

Kommentarer

  • For det meste er det vel kemoen der slår folk ihjel:(

  • persille1persille1
    Redigeret 23 august, 2020, 06:17

    Jeg kan huske der blev skrevet at farmaceuter skulle være mere med, men det ønskede lægerne ikke.
    Det forstår jeg ikke for det er jo to store forskellige uddannelser. Jeg kan huske en farmaceut advarede mig mod noget medicin, som lægen havde udskrevet. Dengang troede jeg mest på lægen. Det skulle jeg ikke have gjort, for jeg blev livsfarlig syg.

  • Jeg mener det er 2% der overlever kemo.

  • Dennish, jeg kan huske da de begyndte at give kvinder kemo for brystkræft. Da blev der sagt: Så varer det ikke længe før hun dør. Og det gjorde det så heller ikke.
    Min far blev slået ihjel af strålebehandling. Han blev ikke spurgt om han ville være forsøgsperson.

    Siden blev det bedre. Men alligevel døde mange.

    Men der er kommet en ny behandling. Den ser ud til at virke. Men man skal sikkert være særlig udvalgt for at modtage en dyr behandling.

  • Ja det er forfærdeligt. Min mors kusine er bare dopet med alt mulig lort. Startede med brystkræft, nu har det spredt sig til hele kroppen. Ca 6 mdr tilbage, måske mindre, og hun tager STADIG alt muligt lort hun bliver dårlig af, i stedet for bare at nyde den sidste tid.


    ja jeg har hørt om noget, kaldet immunbehandling.

  • Immunterapi er en behandlingsform, hvor kroppens eget immunforsvar bliver udnyttet til målrettet at bekæmpe kræftceller. Immunterapi styrker immunforsvarets evne til at genkende og angribe kræftceller, og immunterapi svækker kræftcellernes evne til at forsvare sig.

    Det må da også være langt bedre end dræbe hele kroppens eget forsvar.

  • Jeg kender en, der har fået den behandling og hun er blevet rask. Det var også brystkræft.
    Det gør mig ondt med din mors kusine.
    Mon det er for sent at prøve immunbehandling, hvis hun ellers kan få lov.

  • Tak:) Ja det tror jeg desværre. Jeg er heller ikke sikker på hun vil. Men sådan er det jo.

Log in eller Registrér for at kommentere.