Hjem Rusmidler Rusmidler

Ondt i venstre side af halsen.

Redigeret 5 august, 2016, 14:24 i Rusmidler
Hej derude.

Jeg døjer rigtig meget med, at når jeg har røget et par joints, så får jeg rigtig ondt i venstre side af halsen. Det gælder både, når jeg synker, spiser eller skal spytte. Jeg er udelukkende kun ramt i venstre side og undre mig meget over dette.

Jeg har forsøgt at forbedre dette med kamille the og stripsils, men dog uden nogen sønderlig effekt (kamille the, lindre mere end stripsils, men kun en kort periode)

Jeg kunne selvfølgelig lade være med at ryge hash, men har ADHD for fuld skrue og dette hjælper meget på udfordringerne som det medbringer.

smerterne går nærmest fra nakken og om i venstre side til midt venstre side på halsen omkring lymfen. Jeg er måske også lidt hypokonter anlagt, så jeg tænker straks det værste, men beroliger mig selv med at det KUN er venstre side.

Jeg har været hos massør for at få løsnet op, men det har ikke hjulpet på halsen.

Nogen der har erfaringer, som kan berolige eller hjælpe mig? Jeg beder inderligt om jeres hjælp.

Venlig Hilsen
M

Kommentarer

  • Hej ElChapo
    Det lidt svært at svare på, hvad det kune være, men måske kunne du lige svare på dette.
    Er smerterne konstante og altid i samme grad? Altså føles den altid på samme måde?
    Er smertene pulserende, stikkende eller trykkende?
    Er de der kun, når du har røget joints? Eller kan andet udløse det?
    Hvor længe har du haft dem?
    At de føles som om de udspringer fra nakken af, kunne dog godt lyde som en nerve i klemme/trykt.
    Hilsen Sunny
  • Hej Sunny.

    Jeg har døjet meget med myoser og spædninger, og netop derfor valgte jeg at opsøge en massør forleden. Jeg fik en behandling på 45 min. Jeg forklarede ham at, jeg døjede specifikt med nakke-hals og skulder. Han gik grundigt tilværks, men dog uden den ønskede effekt. (det skal lige siges - det var ikke hygge-hygge massage. Det gjorde jævnt ondt)


    Jeg har døjet løbende med dette problem siden min 17-18 års fødselsdag(er 27 idag). Jeg har som 20 årige fået fjernet mine mandler i håb om at det var dem, som generede. Det er udelukkende når jeg ryger joints det kommer og kun i venstre side. Det føltes som stikkende og trykkende. Mest trykkede når jeg synker.

    Jeg har før fået testet min hals osv for cancer (7.9.13 var der intet) så det ikke det som generer mig.


    - M
  • Har man noget affalds-depot i halsen måske? som bliver påvirket når det er..?

    Jeg er som sagt meget paranoid over at fejle noget alvorligt, så prøver lade være med at læse på netdoktor efter symptomer ;-) det kan som ofte KUN gå galt ;)
  • Der er ikke noget affaldsdepot i halsen nej. Jeg synes det lyder som en nerve, der skaber lidt ravage. Nogle gange kan disse ting gå over af sig selv, men hvis det fortsætter skal du til kiropraktor (spørg egen læge).
    Dog skal det siges, at når man render rundt og er nervøs, så kan man ubevidst have muskelkontraktioner i nakken. Jeg synes dog, du skal kontakte egen læge med hensyn til kiropraktor.
    Det med du har fået fjernet mandlerne, har dog ikke noget at gøre med muskelsmerter (som det nok er). Dine mandler er lymfevæv, som er relevante for dit immunforsvar og dermed virus og bakterielle infektioner.

    Mvh
    Sunny
  • kan altså også være halsbrand. Jeg døjer med mavesyre, og jeg får sommetider halsbrand, når jeg har røget cannabis. Men jeg bliver ofte så træt, at det først er dagen efter jeg mærker det. Er sikker på det er ufarligt.

  • Kunne også være en helt anden klassisker:

    Efter hash får man tit ædeflip, og gerne fx kebab med ekstra chili, og gerne meget af det ?

    Long shot ved det, men det er en mulighed. Nu er det en del år siden jeg har prøvet hash sidst, men der indtog jeg de sygeste ting i min "koger"

    Ikke kun gennem munden. En person lovede mig fx 500 kr hvis jeg "drak" vodka gennem numsehullet. Og viste dem det. Og det gjorde jeg så. Shit hvor det sveg!

    Kom dog over det uden mén. Og nu jeg tænker over det, så var det ikke hash jeg havde røget der, jeg havde taget LSD ;/ Dont do it...!

    PS, jeg fik aldrig de 500 kr alligevel ;/ De er så ikke mine venner mere, dem som var med til den fest.

Log in eller Registrér for at kommentere.