Hjem Sex & samliv Mandlige sexproblemer

bøjet/buet penis

Redigeret 4 august, 2011, 10:54 i Mandlige sexproblemer
Det kan godt være det bare er mig, men jeg er enormt forvirret over hvornår en "penis" bøjer rigtigt og forkert..
min eks kærestes penis, bøjede mere op mod hans egen mave og min nuværende kærestes bøjer den anden vej, altså ned mod hans fødder når den er i stiv tilstand..
hvilken en af dem er den "bøjet"?? jeg var sikker på det var min nuværende kærestes om er for bøjet. men jeg er blevet i tvivl.
jeg kan ikke huske hvordan mine andre eks kærester har været..

og er det farligt for ham at den bøjer den vej, som den bøjer?
han er kan ikke have ligeså meget sex som min eks kæreste. han kan ikke holde så længe og har brug for meget mere pause.

pleas svar. jeg er så forvirret og min kæreste kan ikke gå til lægen uden hans mor skal blandes ind i det, da vi ikke bor i danmark.

Kommentarer

  • Ja, jeg vil nu påstå, at det ikke er nogen af dem. Der er meget, meget få penis'er der er fuldstændig lige som et stearinlys, hvis der overhovedet er nogen.

    At din kæreste ikke kan holde så længe, tror jeg faktisk ikke har noget at gøre med, hvordan den ser ud, men det kan jeg jo ikke vide, så det er måske fornuftigt nok at få undersøgt, om der skulle være noget i vejen.

    Jeg er ikke bekendt med hvilket land, der har sådanne nogle regler med, at man kun kan gå til læge med sin mors vidende, men så må han vel så fortælle sin mor, at han har et problem med sit underliv og derfor gerne vil til læge.

    I og med at du giver indtryk af at have haft en del kærester, så gætter jeg på, at I altså ikke er helt unge børn, så derfor skulle det vel ikke være nødvendigt at din kærestes mor skal helt med ind til lægen.

    Men - som nævnt - jeg kender ikke til et land, der har en så speciel lovgivning.
  • ikke en del. et par stykker og vi er kun 18 :)
    men tak for svaret :)
  • pierceirmpierceirm
    Redigeret 21 september, 2020, 05:29

    Neprinol mod Peyronies sygdom - https://shytobuy.dk Veldig bra produkt!

  • Du skal bare ligge på maven😅

Log in eller Registrér for at kommentere.