Hjem Sex & samliv Åben debat om kønssygdomme

Herpes

124»

Kommentarer

  • Hjælp jeg vil ud af det herpes helvede. !!!!!!!! HJÆLP
  • Hej


    kan jeg testes for herpes og få og vide om jeg er smittet, selvom, at jeg ikke har haft nogen udbrud, således, at jeg ikke smitter andre, hvis jeg har det?


    Tak for svar.


    MVH
  • Du er velkommen.

    Ja lægen kan teste for herpes gennem en blodprøve

    Mvh

    Optimist
  • Kan se flere er ulykkeligt smittede, og derfor vil jeg da gerne dele en positiv historie. Der findes et produkt, som er det mest effektive mod forkølelsessår (korteste behandlingsperiode) som jeg har fundet ud af, også virker mod herpes i underlivet. Produktet hedder LipZor er et lille apparat på størrelse med elektrisk tandbørste.

    Det gode ved produktet er, at det kan bruges forebyggende også, hvis man bruger det inden man mærker udbrud f.eks. i forbindelse med en forkølelse eller menstruation eller stressede perioder.
  • Hej
    Jeg var til lægen i går og fik diagnosen Herpes Genitalis.
    Problemet er bare, at jeg ikke kan gætte hvordan jeg har fået det?
    Min kæreste fejler ingen ting og jeg har ikke været i kontakt med andre personer.
    Så hvordan kan jeg pludselig få Herpes?
    Lægen fortalte mig at selv et håndtryk var nok til at smitte. Men jeg har ikke givet hånd til nogle.
    Min kæreste og jeg er forvirret, jeg har kun været sammen med ham.
    Hilsen den uheldige.
  • Jeg fik konstateret Herpes 2 for godt 6 uger siden. første angreb varede 4 uger og var meget voldsomt og smertefuldt.
    Forleden fik jeg så et enkelt udbrud igen og gik igang med 800 mg. Aciclovir 3 gange om dagen, med det samme.
    Jeg skulle efter lægens anvisning tage i 2 døgn hvilket jeg så sluttede med i går eftermiddags (fik derfor ingen aftenpille da 2 døgn sluttede i går eftermiddags). Her til morgen står jeg så op med et enkelt udbrud i panden og har nu valgt at fortsætte med 800 mg. 3 gange om dagen indtil jeg har talt med min læge forhåbentlig i morgen.
    Jeg oplever ikke at medicinen har virket hverken første gang, og åbenbart heller ikke her 2. gang. nogle der har oplevet det?
    Derudover har jeg ved udbrud rødt udslet på kinder, hage og hen over næsen ..det fik jeg en måneds tid før første udbrud. nogle der kender til det ?
  • Tak for svaret. Det er nu over et år siden jeg fik Herpes og skrev mit spørgsmål. Det har været et år med rigtigt mange udbrud (Herpes 2) men der er gudskelov faldet ro over det nu og jeg har ikke haft angreb i de sidste 3 mdr.
  • Redigeret 23 august, 2020, 05:56

    Valtrex - https://euroclinix.net Jeg modtog min bestilling til tiden og pillerne virker rigtig godt.

Log in eller Registrér for at kommentere.