Hjem Sport, motion og ernæring Åben debat om overvægt

Bedste måde at tabe sig

2»

Kommentarer

  • Øvelse + nogle kosttilskud fungerer bedst!

  • JakelJakel
    Redigeret 22 juni, 2020, 11:37

    Jeg er helt enig med de andre råd, som du allerede har fået.

    Det glæder om at finde en motionsform, der virkelig kan hjælpe med at forbrænde kalorier, men som man samtidig synes er sjov! Du kan finde inspiration og andre gode artikler her på denne hjemmeside: [link fjernet af redaktionen]

  • Den bedste måde at tabe sig på, eller rettere sagt det eneste måde, er at spise mindre end du forbrænder. Det handler hele tiden og at prøve at træffe nogle bedre valg end dem man plejer. Så længe man holder sig fra alkohol og sukker er man godt på vej. Prøv at lag bilen stå hvis det er muligt, og ellers gå nogle gode ture med hunden, eller bare tag trapperne fremfor elevator f.eks😊

  • Det der har virket bedst for mig er følgende:

    • Altid have spist før jeg handler (så mindsker jeg lysten til slik)
    • Have solgt min bil, så jeg i stedet cykler og går til arbejde m.m.
    • Dyrker fritidaktiviter med bevægelse for at have det sjovt (fodbold og tennis)

    Og så selvfølgelig være lidt opmærksom på hvor mange kalorier der er i de forskellige ting.

  • Jeg har selv haft erfaring med større vægttab. Jeg gik og kæmpede med de sidste kilo for at jeg kunne få den krop jeg drømte om. Jeg havde et større kalorieunderskud, men den sidste delle gad ikke væk. Jeg havde en personlig træner i Fitness World, der nævnte fedtfrysning. Det virkede fantastisk for mig. 25% af fedtcellerne på maven blev fjernet. Jeg benyttede en klinik i KBH ved navn Frydendal - kan anbefale, hvis du benytter dig af fedtfrysning. Det hjalp mig.

    Har i andre prøvet det? Eller er det kun mig der har erfaring med dette ift. vægttab.

  • Nu har jeg aldrig selv været overvægtig, eller væltet mig i slik kager og junkfood.

    Men for min ekskæreste hjalp det for hende at jeg slog op med hende!

    Jeg ved ikke helt hvorfor, men hun havde været buttet hele livet, og inden for et par måneder efter havde hun tabt sig så meget, at man havde svært ved at genkende hende ! Jeg har et før-foto, men desværre ikke et efter, så det må i tænke jer til.

  • aidarkk31aidarkk31
    Redigeret 22 november, 2022, 08:03

    Slankepiller - https://euroclinix.net Jeg prøvede produktet og endte faktisk med at tabe mig 16 kg.

Log in eller Registrér for at kommentere.