Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Skal mænd have en stor pik for at være attraktiv som elsker?

Som mand måler man pik! Det er et faktum, at når man går i bad med andre mænd, kan man ikke undgå at kigge på andre pikke. Men det er interessant at vide, om kvinder virkelig også tænder på en stor pik, eller om en medium pik er lige så interessant, som en stor pik?

Jeg har kigget på forskellige muligheder for at få en stor pik. Jeg er kommet frem til, at produkter, der anvender celle-deling må være det rigtige for mig - hvis jeg altså beslutter mig for at forsøge at få en større pik. Det vil tage rigtig lang tid og det vil givetvis også være både besværligt og det går sikkert også ondt. Jeg har kigget på et produkt fra maleedge, som jeg kan købe her. I kan læse mere om hvordan det foregår med celle-deling.

Men i bund og grund er mit spørgsmål: Er det umagen værd, at gå igennem så meget for at få en større pik eller er det irrelevant for kvinder, om mandens pik er 15 eller 25 cm. i stiv tilstand?

Kommentarer

  • Indstillinger
    persille1persille1
    Redigeret 8 juni, 2020, 06:09

    En stor penis er slet ikke godt. Det kan gøre ondt og giver ingen fornøjelse. En mindre er bedre. Det er så min mening.
    Jeg kan da tilføje det er mere tykkelsen end længden, der betyder noget En for lang hamrer mod bunden og det er bestemt ikke rart.
    Jeg kendte engang en, som var så optaget af sin penis, at han næsten kun kunne tænke på den. Hvad fornøjelse er der ved det, ingen.

    PS. Jeg kan kun give Mariee 100 % ret.

  • Indstillinger

    Synes heller ikke det er godt når den er alt for stor. For mig handler det langt mere om han ved hvad han skal gøre med en kvinde.

  • Indstillinger

    Tak for jeres kommentarer - de giver mening for mig

Log in eller Registrér for at kommentere.