Hjem Kvinder Åben debat for kvinder

Store mængder af vandigt udflåd

Jeg er meget generet af udflåd. Det er altid tyndtflydende, hvidt og/eller gennemsigtigt uden særlig lugt. Der er rigtig store mængder, så meget, at det løber ned af benene på mig. Jeg er nødsaget til at bruge bind på alle tider af døgnet.

Jeg ved, at jeg ikke har nogen sygdomme, da jeg er blevet tjekket. Min ‘mørbrad’ (musklerne) er meget spændte og kræver udspænding, har det nogen indflydelse på udflåddet?

Det er virkelig ikke udholdeligt, og jeg har ikke lyst til at have sex med nogen, fordi det bare vælder ud med tyndtflydende væske fra mit underliv.

Generne har varet i 8 mdr. nu. Det stopper bare ikke. Jeg havde “normalt udflåd før”.

Første gang jeg oplevede det helt vandige udflåd var efter en voldtægt. Kan det være en chokreaktion, at mit udflåd har permanent ændret sig?

Hjælp!:(

Kommentarer

  • Jeg kan ikke lade være med at spørge: Har du været hos en gynækolog. Hvis ikke bør du gøre det.
    For 50 år siden havde jeg noget tilsvarende, dog ikke så slemt, som du beskriver. Lægen anede ikke hvad der var galt, men det gjorde gynækologen. Jeg var blevet smittet med "noget", men det kunne hurtigt helbredes.

  • Persille1: jeg har været hos en gynækolog og er ligeledes blevet tjekket for sygdomme. Der er ikke fundet noget;(

  • Hej, jeg håber virkelig en anden så kan hjælpe, for det må være ulideligt.

  • Det har jeg også fast. Det er slet ikke så slemt mere. Mit gik væk stille og roligt i takt med at jeg begyndte at spise sundere og motionere. Ved dog ikke om det var derfor det blev mindre og mindre.

Log in eller Registrér for at kommentere.