Hjem Muskler, led og knogler Fod- og knæskader

Smerter i fødder og ben

persille1persille1
Redigeret 10 april, 2020, 08:06 i Fod- og knæskader

Jeg får mere og mere ondt i mine fødder. Fra ankler og op til knæene føles det som om der er snøret noget stramt om benene. Der er knuder oven på begge fødder. Jeg ved mine knogler i fødderne er sunket. Jeg har indlæg, men de hjælper ikke særlig meget. Der er ikke taget røntgenbillede. Har nogen en ide om, hvad der kan være galt og om der er noget, der hjælper bedre end de alm. indlæg.
Jeg får også let kramper i benene.

«1

Kommentarer

  • Er der ikke en, der har et godt råd. Bare noget !!!

  • stefanstefan
    Redigeret 11 april, 2020, 10:13

    hjälpa varandra

  • persille1persille1
    Redigeret 15 april, 2020, 10:36

    Nej, slet ikke noget af det, du beskriver. Smerten kommer fra mine fødder.

    Et indlæg er fjernet kan jeg se. Det, jeg besvarer.

  • Har du et standard indlæg eller et der er fremstillet til din fod?

  • Det er fremstillet til mine fødder. Det er nu andet indlæg jeg har fået.

    Og tusind tak fordi du svarer.

  • Smerter i underben havde jeg det kaldes vindues kigger ben fik renset mine åre i højre og venstre lyske det tog 5 timer kan nu går 10 km kramper magnesium morgen og aften 1tablet købes hos Matas Mablet

  • persille1persille1
    Redigeret 17 april, 2020, 09:17

    Tak, fordi du svarer, men smerten kommer fra fødderne. Det er ikke "vindueskigger ben". Det føles som om senerne i fødderne er for stramme. Og så gør det ondt i de knuder , der er oven på fødderne. Det virker som knogleknuder, synes jeg.

    Jeg har læst om vindueskigger ben og jeg synes ikke det føles på den måde, som omtalt. Det er den meget stramme fornemmelse i fødderne, der ligesom breder sig op af benene.

    Men selv om det ikke virker som vindueskigger ben, så vil jeg da alligevel spørge lægen.

  • Esther, det du skrev om indlæg gjorde jeg har tænkt på om de hjemmesko, jeg går med er for dårlige. De er bløde, men der skulle måske være en mere fast bund ??

  • Mine egne erfaringer (nedsunken forfod, tidligere stærke smerter i foden, nu indlæg efter mål i mange år) går på at fodtøjet er særdeles vigtigt. For mig skal skoen sidde godt fast og give støtte. Jeg går altid med kondisko, og i de nu få perioder hvor jeg har smerter også kondisko inde. Du er velkommen med flere spørgsmål. Pøj pøj

  • Jeg går jo mest hjemme, så jeg går jo det meste af tiden med bløde hjemmesko. De giver sikkert ikke støtte nok. Jeg må finde mig nogle bedre hjemmesko. Det er bare ikke nemt at finde nogen, der er virkelig gode

    Jeg har gået med den samme slags i flere år og mærket mine smerter blev værre og værre. Især, måske, fordi mit ene ben har været lammet, så jeg har til tider svært ved at styre det. Nu vil jeg prøve at finde nogle andre hjemmesko og se om ikke det kan hjælpe på smerterne.
    Hvilket mærke i sko bruger du.

Log in eller Registrér for at kommentere.