Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

Kæresteforhold uden vaginalt samleje - Hvad siger mændene?

2»

Kommentarer

  • Pjuske87 Tak.. jeg kan dog se tilbage på sølvbryllup

  • måske er det menneskelige forhold vigtigere end sex. Der må sidde en masse der ude der har der på samme måde som dig der heller ikke kan. Af den ene eller den anden årsag . Der er også nogen der slet ikke har lyst. Men som stadig gerne vil finde kærligheden og være i et forhold. Der findes så vidt jeg ved nogle grupper eller dating sidder. Jeg ved ikke hvad de hedder men prøv at undersøge det.

  • Tak Karina, jeg undersøger det

  • der findes mange måder at nyde hinandens kroppe på, jeg anser ikke samleje som det vigtigste, og kan sagtens nyde sex uden at få udløsning selv, det jeg nyder mest er cunnilingus, jeg skriver med vilje ikke oralsex da fellatio ikke har interesse, kan dog godt acceptere det hvis det tænder kvinden for eksempel som 69er, men det kan godt ødelægge min lyst hvis kvinden er penisfixeret.
    der findes med andre ord mænd som ikke vil savne samleje, så selv hvis du ikke får løst dit problem er en kæreste og et tilfredsstilende sexliv ikke udelukket, håber du er heldig ;o)

  • Tak for svar Serious. Du må være en hver kvindes drøm med den holdning.


    Kære alle mænd.

    Jeg er super glad for den store respons på mit opslag. Der er dog ét spørgsmål i mit oprindelige opslag, som ingen af jer har svaret på: Ville det være en mooodkiller for dig, hvis en kvinde fortalte dig, at hun ingen sexuel erfaring har i en alder af 30+ år?


    Oprindeligt opslag kopieret ind her:

    Jeg står i en splittet situation, hvor jeg på den ene side rigtig gerne vil have en kæreste, men pga. jeg ikke kan gennemføre et vaginalt samleje uden at skrige af smerte (på den ufede måde), så har jeg aldrig datet eller haft sex af nogen art. Det har på den anden side simpelthen taget lysten til en kæreste fra mig.


    Jeg lider af vulvodyni, aka blottede nerveender i underlivet, så dette handler ikke bare om, at jeg skal finde en "blid" kæreste, og så "går det hele nok".

    Derfor tager jeg en debat op.


    Ville du som mand være tilfreds med at leve i et forhold, hvor vaginal sex var nogo?


    Ville det være en mooodkiller for dig, hvis en kvinde fortalte dig, at hun ingen sexuel erfaring har i en alder af 30+ år?

  • Hej Pjuske87

    Det ville ikke være nogen moodkiller for mig. Jeg kom selv sent i gang. Jeg tror der er mange fyre der ville have det fint nok med det. Det vigtigste er at finde ud af dine egne ønsker og ikke spekulere på hvad andre mod tænker.

    Jeg tænkte at en klassisk homøopat måske ville kunne hjælpe dig med dit oprindelige vaginale smerte problem. Der er flere remedier som skulle virke på dine symptomer.

  • Tak Karl, for dit svar. Det har virkelig været to kæpheste for mig, men de svar I allesammen kommer med, giver mig mod på at bevæge mig ud på datingmarkedet.

Log in eller Registrér for at kommentere.