Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kan man kureres for COVID-19 i svømmehallen ?

Ifølge Sundhedsstyrelsen kan man ikke blive smittet af Coronavirus gennem svømmehallens klorvand.

Det er rigtigt at man ikke kan blive smittet men det er nu ikke klor man kommer i vandet, da det jo er giftigt. Hvis der var klor i vandet ville svømmerne hurtigt få vejrtrækningsproblemer og blive alvorligt syge og skulle indlægges. Så man kan være sikker på at der ikke bliver puttet giftige ting i vandet i svømmehallerne.

Det som Sundhedsstyrelsen imidlertid ikke lader til at vide er at man i stedet bruger det ufarlige hypoklor til at bekæmpe virus og bakterier i vandet i svømmehallerne. Hypoklor er ikke mere giftigt end almindeligt bordsalt.

Når Coronavirus bliver dræbt af hypoklor , kan man så ikke tage en tår i ny og næ at svømmehallens vand, selv om det lyder ret så ulækkert ? Der er skam også nogle der drikker hypoklor til at kurere livstruende sygdomme. Formentligt vil Hypoklor indtaget som kapsler og hvor man drikker 2 glas vand bagefter dræbe Coronavirus bedre end noget andet.

Jeg har selv indtaget Hypoklor i kapsler uden at mærke nogen bivirkninger. Det bør dog kun være i nødstilfælde da det er et langt skrappere middel end MMS som jeg skrev om i et tidligere indlæg. Jeg tænker mere på hypoklor som et muligt middel i en svær situation som vi er i i øjeblikket hvor der ingen vaccine er tilgængelig. Under alle omstændigheder er det på eget ansvar hvis man eksprimenterer. Alt kan misbruges selv bordsalt :-)

Hvis man prøver Hypoklor så må man dog læse instrukserne grundigt og gemme kapslerne langt væk fra børn.

Kilde:

[naturligmedicin.com/mms2-kaliumhypoklorit]

Hilsen Karl

Kommentarer

  • Indstillinger

    NB: Jeg opfordrer naturligvis ikke folk til at drikke af vandet i svømmehallerne da det kan indeholde livsfarlige tarmparasiter som stammer fra afføring. Dem kan hypoklor ikke slå ihjel.

Log in eller Registrér for at kommentere.