Hjem Tænder og mund Åben debat om tænder og mund

Bideskinne anbefaling?

MKPMKP
Redigeret 6 februar, 2019, 08:25 i Åben debat om tænder og mund

Kan nogen hjælpe med anbefaling af en god bideskinne til en førstegangsbruger?

Jeg har det problem, at jeg skærer tænder i søvne, hvilket har slidt på mine tænder og min kærestes nattesøvn.

Overvejer at få en specialfremstillet bideskinne lavet hos min tandlæge, men det ville koste temmelig meget at få lavet.
Har derfor lavet lidt research, og kan se at der er billigere alternativer online.

Har I gode eller dårlige erfaringer med køb af bideskinner online, og hvilke specifikke produkter kan evt. anbefales?

Kommentarer

  • TrineJenTrineJen
    Redigeret 12 februar, 2019, 11:18

    Måske denne hjemmeside kan hjælpe dig?

    Jeg overvejer også selv at købe en bideskinne for første gang. Tænker at prøve den fra Antibite, men jeg kunne også godt tænke mig at høre, om andre herinde har nogle gode anbefalinger?

  • Er selv på udkig efter en bideskinne, da jeg ligesom MKP har været ved tandlægen og fået anbefalet at bruge bideskinne. Synes dog det var ret dyrt, så har undersøgt hvilke alternativer der var, sammenligned med at få tandlægen til at lave bideskinnen.

    Fandt denne bideskinne test, som sammenligner bideskinner du kan købe på apoteket eller nettet. Jeg synes den er ret god og beskrivende, og du kan nemt finde den bedste pris derinde. Jeg ender nok med at prøve Antibite bideskinnen, da de har tilfredshedgaranti, så hvis den ikke passer, så kan man altid få pengene retur :)

    Trine, fik du prøvet Antibite?

Log in eller Registrér for at kommentere.