Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Totalt kaos? Maybe.

Jeg har en fantastisk hustru, fra bosnien (lidt relevant senere). Vi har været sammen i 8 snart, gift i 4. Ærligt fra start af, har jeg været meget tung at danse med angående sex, lagde sjældent op til det - vejen. Min hustru har arbejdet i butik i 8 måneder, og i den periode ændret sig fra at være ret indlukket til en meget uadvendt charmerende kvinde.

Alt dette er super godt og er glad for hendes udvilking, men da vi nåede September i 2019, kom hun pludseligt med spørgsmålet om at åbne vores ægteskab op, da "jeg alligevel ikke gad have sex med hende. og "hun kunne godt tænke sig at prøve det med andre". Dagene forinden havde jeg dog taget mig sammen og besluttet at ændre det problem mellem os og lagt op til sex med succes et par gange.
Vi snakkede rigtig meget om det, hun ved jeg er meget jaloux anlagt når det kommer til sex og fysisk kontakt af relativ intim art, hvorimod hun er stik modsat. Jeg kunne ikke med god samvittighed sige det var okay, uden at det ville ende med at ødelægge forholdet helt og aldeles, når jeg var gået i gang med at gøre noget for det. (MEGET SENT, I know.)

Hun er nu fyret fra jobbet, men har imellemtiden fundet ud af at hun vil lære arabisk hos en tilfældig fyr i Vollsmose. Hun har været meget åben omkring ham, og hvordan han lærer fra sig og nærmest alle detaljer. Mit egentlige problem kom ind, da jeg efter 3 timer spurgte hvornår jeg kunne forvente at hun kom hjem, uden svar på det spørgsmål, de 3 andre svarede hun på. Og kun fordi et af vores børn var nødt til at blive hentet kunne hun finde ud af at komme hjem. Vi skændtes en del over hendes manglede svar, for hun kunne jo ikke sige om hun blev der en time, eller hele aftenen. Men vi kom til slut frem til at vi som udgangspunkt kan give et estimat, som "jeg er hjemme om måske 3 timer, men skal nok skrive hvis der sker noget". Nu tog hun afsted i dag klokken 16, og igen var hendes svar på mit spørgsmål. " jeg ved ikke hvor længe det bliver, for jeg ved jo ikke om han gider snakke så længe".

Jeg ved hun fantaserer om sex med ikke danskere, blandt andet hendes to eks-chefer fra sit arbejde, og hun beskriver også ham hun lærer arabisk af, som en gift herre som er meget ligesom hende, med hensyn sproget, fagterne og følelser.
Alligevel kan jeg ikke lade være med at tænke, om forholdet er så dødt at hun ikke engang gider give bare et ca tidspunkt?

Vi har haft en meget bedre dialog, de sidste par måneder, og meget mere sex på 2 måneder end igennem 2018 og første 6 måneder af 19.

Er der nogen der kan fortælle om jeg bare sidder og bekymrer mig unødigt eller er hendes opførsel lidt underlig? For spørger jeg ind til hvad de har lavet, går meget op i detaljer, med hvordan man udtaler enkelte ord og alt. Nævner jeg utroskab, bliver hun irriteret og kommer med smøren om at hun ikke har kode på sine enheder og jeg hele tiden kan se hendes beskeder med mere, samt hun ikke har udvist noget der skulle virke mistænksomt i al den tid. Plus at hvis jeg fortsætter, kunne hun meget vel ende med det, bare for at jokke på mig, og at hun ville have så dårlig samvittighed med at være utro at det kunne ses med det samme. Dog har hun også løjet overfor sine forældre i hele hendes barndom. Så ja.

Beklager den ualmindeligt lange smøre, det er lidt en finurlig situation, men jeg prøver at stole på hende fuldt ud, men stadig, kan jeg ikke helt ryste tanken om at noget kunne stikke under.

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.