Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

Mands manglende sexlyst

Hej

min kone og jeg har været sammen i 23 år. Hun er 39 jeg 41

vi har 4 børn sammen. De to mindste er 7-8 de store er teenagere. Vi har altid døjet med at hendes sexlyst er større end min og med årene har hun også udvidet sit repetoire med analsex og lidt hårdere sex hvilket jeg slet ikke er til oveni en efterhånden forsvindende lille sexlyst

vi blev derfor enige om at hun skulle prøve at finde sig en elsker med samme lyster og behov som hende.

det har hun fundet og de har nu været sammen et par gange. Vi aftalte i starten hvad de måtte og ikke måtte lave og aftalte at de måtte være sammen 1-2 gange om måneden. Nu er de så begyndt at forsøge at lave aftaler med 7-8 dages mellemrum og de skriver og sender frække billeder osv.

Problemet er bare at jeg kæmper voldsomt, det tager hårdt på mig at hun tager ud til ham og får fantastisk sex. Men jeg har valgt at kæmpe mig videre da jeg syntes det er synd for hende at skal undvære dejlig sex bare fordi jeg ikke så tit har lyst.

jeg har dog efter hun har fået sin elsker begyndt at tilbyde mig meget mere til hende og jeg er ekstrem kærlig overfor hende også meget mere end jeg plejer

og set er selvfølgelig nok fordi jeg er max presset af denne nye mand. Vi har godtnok en aftale om at hun fortæller alt hvad de laver, og jeg har sagt at jeg ikke vil acceptere at de kysser og at hun heller ikke må give blowjob, derudover skal alt foregå med kondom.

mit problem er bare at jeg jo ikke aner om de overholder de udstukne regler og reelt aner jeg ikke hvad de foretager sig udover hvad min kæreste vælger at fortælle.

nu til spørgsmålet.

jeg overvejer at bede hende stoppe med at se ham. Jeg har et par gange lidt henslængt nævnt at jeg ville ha de stoppede og der har hun sagt andet ville hun gerne gøre hvis det er det jeg ønsker, men jeg kan se på hende at hun blir trist over det.

hvad tænker i der sker hvis de får lov at fortsætte og hvad tænker i der sker hvis jeg stopper dem.

jeg er efterhånden en fortvivlet såret og ked af det mand som ikke kan give min kæreste det hun har behov for men heller ikke 100% har modet til at give hende frit spil

Kommentarer

  • Har du prøvet at afdække hvad din manglende sexlyst skyldes? Sex kan være mange ting - men det bliver med tiden mere kompromisfyldt end det var indledningsvis - da det hele bare tordnede derudaf.

    Du skriver, at du hverken er til anal eller S/M. Og du begrænser hende i hendes sexliv ved at forbyde hende at kysse og give oralsex.

    Med alle de år, I har haft sammen, bør I have lært hinanden godt nok at kende til, at I kan finde en løsning på problemet, som ikke nødvendigvis behøver at inkludere andre mennesker. Hvis det ikke kan lykkes, har du så overvejet at deltage, når din kone mødes med hendes elsker? På den måde kan du vide dig sikker på, at hun ikke kysser mv. Og hvem ved - måske kan du genvinde din sexlyst den vej igennem :)

  • Jeg har ved en tidligere lejlighed været med men det gir mig ikke rigtig noget

Log in eller Registrér for at kommentere.