Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Foligain Trioxidil

Jeg søger noget real info omkring hår produktet, da jeg har stedet i ansigtet hvor min skægvækst er meget tynd i det, eller ikke eksisterende, hvilket er møg irriterende, da de områder hvor jeg har en god vækst, der har jeg et rigtig pænt skæg. Men det hænger bare ikke sammen med de bare områder, når jeg lader det gro.

Og når jeg googler produktet Foligain eller stoffet Trioxidil, så finder jeg kun salgssider, eller artikler om at det er et vidundermiddel mod hår/skægvækst, men ingen pålidelige artikler.

Er der nogen som har prøvet det eller som ved noget om det som kan hjælpe mig inden jeg smider penge ud af vinduet??

Kommentarer

  • Indstillinger
    his0his0
    Redigeret 18 oktober, 2019, 05:35

    Foligain er spild af penge.. de har helt bevidst kaldt deres "stof" for et navn som man nemt kan forveksle med minoxidil, som er et reelt lægemiddel med dokumenteret effekt der øger hårvæksten. her kan du læse hvad minoxidil er (link fjernet, redaktionen).

    Trioxidil kan muligvis hjælpe, men er ikke et vidundermiddel som det fremstilles mange steder. De få mirakelmidler som nu findes er sjældent uden bivirkninger.

Log in eller Registrér for at kommentere.