Hjem Infektioner Åben debat om infektioner

Sår mellem ballerne væsker og lugter

Jeg har opdaget at jeg imellem mine baller helt øverst har en revne/sprække øverst helt inde. Det startede med at jeg har blødt derfra når jeg tørrede mig efter toiletbesøg. For nogle dage siden begyndte det at gøre MEGET ondt, så jeg ikke kunne bevæge mig særlig meget, vende mig i sengen osv og synes der lugtede dernede fra.

Jeg fik min kæreste til at kigge på det og jeg var knaldrød og havde en åben revne/sprække i huden helt inde mellem ballerne. Det væsker stadig og lugter grimt.

Var til lægen i dag som kiggede meget hurtigt og sagde at der var svamp og udskrev creme mod det. Jeg følte ikke at jeg blev taget seriøst ift at der jo også var det her sår/sprække som væsker og lugter. Mit spørgsmål er, om nogen har prøvet det samme? Jeg er jo lidt "bekymret" ift at det væsker og lugter og tænker betændelse, så det jo også er et område som bliver udsat for bakterier.

Kan det godt have forbindelse til at der er svamp og skal jeg bare satse på at det svampedræbende creme hjælper på det hele?

Kommentarer

  • Jeg synes du skal få en henvisning til en hudlæge og få taget en biopsi. Jeg har LS, Lichen slerosus og jeg revner også. Du kan indtil du ved det købe Mildison creme i håndkøb. Det er anbefalet af hudlæge. Jeg håber du får det afklaret, der er desværre mange praktiserende læger der ikke kender til LS selv om mange lider af det.

  • tryksår kommer og virker på samme måde. Jeg har oplevet det ved at sidde i kørestol. Men efter at have købt en trykaflastende pude (gel) forsvandt det ved brug, og der kommer ikke ømhed mere.

  • @ellys2 sagde:
    tryksår kommer og virker på samme måde. Jeg har oplevet det ved at sidde i kørestol. Men efter at have købt en trykaflastende pude (gel) forsvandt det ved brug, og der kommer ikke ømhed mere.

    Hvor fandt du denne pude?

Log in eller Registrér for at kommentere.