Hjem Kvinder Skønhed og velvære

Jeg vil have lækker hud

Redigeret 10 juli, 2019, 09:34 i Skønhed og velvære
Kære alle sammen,
Jeg har et problem, jeg håber i kan være med til at løse for mig.
Min hud er ikke hvad den har været, og generelt er mit ansigt blevet slapt. Derfor overvejer jeg at gøre brug af et kosmetisk indgreb.
Ligesom så mange andre, så har jeg været på et wellness og spa ophold og fået masser af ansigtsmassager – og behandlinger. Det har desværre ikke været den rette løsning. Det har hellere ikke hjulpet med at bruge forskellige creme eller lotions. Min hud er stadig ikke særlig pæn efter alt det. Jeg spiser sundt og motionerer også regelmæssigt, men hud gider bare ikke indordne sig, som jeg vil have det.
Derfor vil jeg foretage et kosmetisk indgreb. Jeg har undersøgt sagen en smule og det eneste jeg nu skal finde ud af er, hvad er bedst – botox eller restylane? Jeg har kigget på denne side: (link fjernet, redaktionen)

Hvad siger I? Kan ikke finde ud af om jeg skal have glattet rynker ud med botox eller få mere volume og fylde i ansigtet. Hvad er jeres erfaringer?
Kh

Kommentarer

  • Morten90Morten90
    Redigeret 23 juli, 2019, 07:14

    Hej annchrist90
    kosmetisk indgreb er en stor beslutning at tage! jeg vil først og fremmest prøve en behandling der ikke indbefatter kirugi - selvom du har prøvet diverse løsninger. Har du prøvet diamantslibning af huden? Det har jeg prøvet ved en kosmetolog, og det gav hjalp efter noget tid på min hud, og den var mindre "slap". Det var denne ksometolog jeg varhos, og hun var super dygtig! (link fjernet, redaktionen)

    Håber det hjælper :)

  • MissNMissN
    Redigeret 21 september, 2019, 18:08

    Har det ligesom dig er ked af min huds nuværende tilstand dog er botox over grænsen tør simpelthen ikke har overvejet laser,eller medicinsk peeling af en art prøvet dyr,dyr hudpleje,og cremer,og gjort det længe ingen effekt,der skal stærkere midler til vil bare have den pænere,og mere jævn,og frisk
    synes jeg ser så trist,og træt ud ligenu

Log in eller Registrér for at kommentere.