Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Slankepiller der virker, findes det?

Redigeret 27 januar, 2019, 18:28 i Åben debat om overvægt

Hej alle =)

Til at starte med vil vi godt undskylde, at der bliver startet endnu en tråd om slankepiller, men vi syntes at der var meget modsigende meninger, der hvor vi allerede har læst om tingene.

Min kammerat har længe forsøgt at tabe sig, men det er svært for ham, fordi han har en slem knæskade.
Vi har sammen finkæmmet internettet, for at finde ud af om slankepiller måske kan hjælpe ham, og ifølge de her hjemmesider så skulle det virke:

Ifølge https://ods.od.nih.gov/factsheets/WeightLoss-HealthProfessional/ er der helt vildt mange forskellige slankemidler med forskellig effektivitet.
Der er også mange forskellige sider, der roser produkter som garcinia cambogia, hydroxycut og mange andre varianter.

Her er f.eks. en af de sider vi fandt, der siger at garcinia cambogia er sikker at bruge:
(Link fjernet, redaktionen).

Hvad er jeres erfaringer med slankemidler? Er det bare overhoved ikke noget vi bør overveje?

Jeg har læst i andre tråde, at slankepiller mest af alt bare er støttehjul og ikke i sig selv kan hjælpe særligt meget... Men da der er lige så mange der skriver, at det bare virker super godt, så er vi i tvivl :(

På forhånd tusind tak for jeres hjælp =)

Kommentarer

  • Indstillinger
    sararosasararosa
    Redigeret 4 april, 2019, 07:28

    Hej,

    Jeg forsøgte flere anbefalede på denne side (link fjernet, redaktionen), men læs om dem, før du bestiller noget. Og hvis du køber dem, skal du sørge for at de er certificerede!

Log in eller Registrér for at kommentere.