Hjem Rusmidler Rusmidler

Mdma

Redigeret 21 oktober, 2017, 13:26 i Rusmidler
Jeg får sådan en tinitus lyd. Jeg tager mdma 1-3 gange om ugen. Det kommer for det meste om aftenen, når jeg ligger i min seng. Så bliver det værre og værre jo tættere jeg er på at falde i søvn. Det er sådan hvor jeg kan mærke lidt inden det kommer, så stiger det bare sådan hurtigt, det føles lidt ligesom hvis man holder en mikrofon mod en højtaler og så får jeg sådan et "stød" igennem kroppen og det jager i mine øre, så jeg nogen gange er nød til at holde for dem. Til tider når jeg ryger mig skæv bliver det værre og mere intenst. Jeg får også følelsen af at jeg er på mdma, når jeg ligger og kigger ud i et lokale, stirre på noget eller bare tilfældigt. Det føles som om jeg ikke har kontrol over min hjerne og at det kun er stofferne der har det.
Jeg føler konstant jeg er påvirket, jeg spiser ingenting, udover når jeg har røget hash. Jeg har haft feber i to dage og har den værste hovedpine, mit syn flimrer og jeg har sådan en trykken for brystet. Jeg har tit oplevet lignende efter mdma, dog ikke feber og denne tinitus lyd.
Jeg ser også nogen gange lige som om jeg er på mdma, tastaturet bevæger sig, det ser ud som om min skærm er smadret og væggene bevæger sig. Jeg er konstant træt og smadret i hovedet, men kan alligevel aldrig sove. Igen kun hvis jeg ryger hash.
Burde jeg være bekymret for at stofferne har påvirket mig længerevarende fysik? Burde jeg få det tjekket, eller er det ikke bare er eftervirkning?
(Sidst jeg tog mdma var i går nat)

Kommentarer

  • MDMA burde aldrig blive taget 2-3 x ugenligt. Hvis det ikke skal være skadeligt, så skal der gå ca. 3 mdr mellem hver "blæser".

    Jeg ville gå til lægen også ville jeg straks stoppe med at dope mig selv med MDMA. Hold dig til hashen - ryg mange joints og sov dig væk fra dine abstinenser på MDMA.
  • Jeg tror ikke det er MDMA'en der gør det, for man er begyndt og bruge det for at kurere tinnitus. men jeg skal selvfølgelig ikke sige jeg ved det. ved bare de er begyndt og eksperimentere med det i udlandene.
  • Er meget enig med ElChapo9000, MDMA er virkelig, virkelig ikke noget du bør tage 2-3 gange i ugen.

    Hash ser jeg også som en ganske udemærket vej væk fra dine abstinenser, selvom jeg ikke er fan af at udbytte en last med en anden.
    Med det sagt, så kig her https://free-wheelin-head-shop.dk/shop/olie-dab-udstyr-49c1.html .. Find kvalitets udstyr og hold bedre styr på dit forbrug af hash - end det lader til du har gjort med MDMA..

    Det her var mere et bud på at få fjernet din afhængighed til MDMA end tinnitus, men især med den seneste udvikling indenfor MDMA i DK - så hold dig fra det.

  • KongKimKongKim
    Redigeret 31 marts, 2019, 01:31

    Det lyder ikke godt, er det ikke farligt at tage det så meget?

    Headshop

Log in eller Registrér for at kommentere.