Hjem Mænd Åben debat for mænd

Problemer med udløsning.

Hej NetDoktor.dk.

Jeg har i næsten 3 år gået med en tanke om at opsøge hjælp ang. dette problem jeg har, og har besluttet at i dag skulle være dagen. Jeg er lige fyldt 18 år, og har lige siden jeg startede med at kunne få udløsning haft problemet.

Kort sagt, så kan jeg simpelthen ikke få udløsning uden at jeg skal have mine ben helt udstrakte og spændte, hvilket er meget upraktisk.

Dette lyder måske utroligt mærkeligt og ligegyldigt, men dette er både et problem når jeg har sex samt når jeg onanerer og har stadig ikke kunne formå at få udløsning under samleje.

Jeg er overbevist om at det er noget psykisk, som jeg skal arbejde med, men er ikke sikker på hvad jeg kan prøve af fremgangsmåder for at løse mit problem.

Jeg har selvfølgelig lavet lidt research før jeg skrev dette opslag, hvor jeg kan læse mig frem til, at blot en håndfuld andre mænd har lavet lignende indlæg rundt omkring på internettet, men har ikke været i stand til at finde nogle reelle råd til at stoppe det. Men har også læst en "skrækhistorie" om en mand på 40, som stadig ikke kunne få udløsning under sex, hvilket jeg helst vil undgå.

Mit spørgsmål er derfor om der er andre af jer mænd, som har oplevet noget lignende, eller nogle, som ved eller har nogle ideer til hvad jeg evt. kan gøre for at slippe af med dette?

I er meget velkomne til at stille uddybbende spørgsmål, som jeg vil svare på til bedste evne.

Mvh.
En frustreret og til dels bekymret teenager.

Kommentarer

  • Hej:-)
    Nu er dit indlæg jo godt nok skrevet under debatten for mænd, men da der endnu ikke er andre svar vover jeg at prøve at komme med et.
    Du skriver selv at du tænker at det er psykisk, så måske en sexolog eller psykoterapeut kunne hjælpe dig?
    Det kunne også være en mulighed at tale med din læge om det?
    Jeg kan forestille mig at du måske tænker at alle mine forslag ville være flovt. Men når du vejer det op imod den "skrækhistorie" du fortalte, så er det her alternativ måske bedre trods alt.

  • Redigeret 6 november, 2018, 12:00

    Har kun oplevet at jeg kommer ekstremt hurtigt som jeg også føler er et problem for mig :')

    Mvh Bent Andersen

Log in eller Registrér for at kommentere.