Hjem Rusmidler Rusmidler

køb zolpidem stilnoct ambien online uden recept

Ferks32Ferks32
Redigeret 1 november, 2019, 06:50 i Rusmidler
Hvor kommer alle køb? Godt sted at køb zolpidem stilnoct ambien online uden recept på nettet i danmark god pris
«1

Kommentarer

  • Mod søvnløshed kan man prøve med 2-5 mg Melatonin et par gange om ugen.

    Alternativt kan produkter som indeholder baldrian og humle virke på søvnløshed.


    Hvis det kun er lettere søvnløshed bla. pga spekulationer kan Bhi calming være godt. Det koster ca. 100 kr incl forsendelse for 100 piller. Da det er homøopatisk er det ikke vanedannende.


    http://www.iherb.com/product-reviews/Me ... cgodiowBOQ
  • minimini
    Redigeret 29 november, 2018, 14:02

    okay lad os få nogle facts straight: https://www.onlinegenerictabs.com

    1, Melatonin er IKKE vanedanne

    2, Melatonin kan IKKE overdoseres

    3, for at købe Melatonin FRA butikker lokaliseret i danmark skal man have en recept,

    4, Man kan LOVLIGT købe Melatonin i HELE EU (bare ikke i danmark FRA dansk lokatiseret butikker) (melatonin er i prencipet renere, bedre og sundere da det ikke er lige så syntetisk som circadin er)

    5, Du kan som danskere bosat i danmark købe Melatonin fra websites som sender fra lagere baseret i EU, og få det fragtet til danmark 100% lovligt pga en EU lov som danmark er underlagt af (fordi danmark er medlem af EU)

    6, Købe melatonin fra lagere i EU er som reglt MEGET billigere en det du kan købe her hjemme på recept,

    7, Melatonin er IKKE det samme som Circadin!

    Jeg havde recept på Melatonin om en pakke med 30 piller (3mg pr pille) kostede ca 160kr, hvor du kan købe ca samme mængde fra England for ca 30 kr, jeg pjeler at købe fra (Fjernet) som sender fra England, sidst købte 30 bøtter a 10mg pr pille 100% lovligt

  • @Ferks32 sagde:
    Hvor kommer alle køb? Godt sted at køb zolpidem / stilnoct / ambien online uden recept på nettet i danmark god pris. (link fjernet, redaktionen).

  • ang Ferks32 her skrives lige så frækt (link fjernet, redaktionen). med andre ord vi bruger lige sensur for det skal folk ikke selvom de spare en helt del penge, hvorfor de mener at man i Danmark bare kan lave sensur selvom det er helt lovligt,men det i gør er sku ulovligt, og i kan godt glæde jer for flere og flere vil gå på nettet og købe deres medicin og flere og flere vil stoppe med at gå til de danske læger, heldigvis i læger og apotekerne har haft monopol på at udskrive medicin og det SKAL stoppes med det samme, i skal sku ikke sidde og holde hof som konger, dette er begyndelsen til enden for jer, nu er i også begyndt at bilde folk ind at Sundhedsstyrelsen har sagt at i ikke må udskrive nogle bestemte piller, jeg ved at det er en løgn og i ved at jeg ved at det er en løgn, og nu laver i sku også sensur, man føler sig hensat til østblokken under den kolde krig. alan57

  • solskinsolskin
    Redigeret 9 december, 2019, 08:04

    @stefankarlsson sagde:
    jeg købte min imovane og zolpidem på et online apotek, jeg var meget bange for, at det tog 3 dage, før de leverede
    Jeg var meget skeptisk i starten fortalte jeg, at jeg blev narret
    på min største overraskelse modtog jeg det i min postkasse følgende morgen er jeg meget taknemmelig helena for at have givet mig sådan som pålideligt apotek

    (link fjernet, redaktionen)

    Jeg vil gentage det til mine venner for at være sådan som et oprigtigt sted, som du sagde

    Jeg har kigget engang og det er godtnok dyrt, syntes jeg.

  • Danny9921Danny9921
    Redigeret 8 maj, 2020, 16:41

    Godt sted at køb Imovane zolpidem stilnoct ambien online uden recept på nettet i danmark god pris https://cheaprxstore.com/product/ambien-zolpidem/

  • @Danny9921
    Er det lovligt at modtage i Danmark ? Også i disse tider

  • Nogen der ved hvor man kan købe alprazolam på nettet sikkert?

Log in eller Registrér for at kommentere.