Hjem Øvrige debatter Spørg Netdoktors brugere

Konstant bøvsen

Redigeret 17 juli, 2015, 16:13 i Spørg Netdoktors brugere
Hej Alle :-)

Jeg leder efter andre med samme problem som med eller nogen som har hørt om andre.

Jeg har i over en måned nu lidt af nærmest konstant bøvsen, jeg har luft der kører op og ned i spiserøret hele tiden og føler stærk kvalme som årsag af dette.

Jeg har været ved lægen med det flere gange, men der er ikke blevet fundet noget endnu, jeg er blevet behandlet med mavesyretabeletter for for meegt mavesyre, men dette har ikke hjulpet.

Jeg er enormt frustreret og dette afholder mig fra så mange ting bla. at komme på ferie.

Er der nogen der på nogen måde har hørt om dette før og kan fortælle mig lidt om det?

Kommentarer

  • Du har måske for lidt mavesyre. Hvis ikke man fordøjer maden godt nok kan det give luft der kommer op fra de halvtfordøjede fødevarer.

    Her er nogle rigtigt gode enzymer. Man kan betale med paypal så man behøver ikke at opgive sine dankort informationer til helsefirmaet hvis man er utryg ved det.
    http://nutritiondiscount.eu/categories/ ... mes-detail

    Hvis du har mavekatar/betændt maveslimhinde kan Dr Reckeweg R 5 afhjælpe det. Disse dråber kan du få hos matas.


    Håber det kan være til hjælp.
  • Hej Amygdala1

    Jeg lider af samme problem fandt du nogen løsning eller gik det over af sig selv?

    Mvh Emil

  • Kære Amygdala1.
    Jeg har oplevet noget lignende. Kvalmen tager jeg væk med A.O. Hansens 103 Blanding i kapsler. Jeg har haft det i flere år, og har fået gastroskopiundersøgelse uden at de fandt noget. Til sidst fik jeg en fornemmelse af en knude i spiserøret, og åndenød når jeg lagde mig ned. Da jeg opsøgte min Manuelle mediciner, hev han ned i mit spiserør udefra og da det hele faldt til ro efter det, fik jeg det betydeligt bedre. Og uden luft i spiserøret. Symptomerne kan skyldes et spiserørsbrok. Kh Signe

  • Jeg har haft de samme problemer med bøvsen konstant og let kvalme
    En gastroskopi vist mavesår og infektion med helocobacter og et lille hiatus hernie.
    Fik antibiotika og efter nogen tid forsvandt mine symptomer.

Log in eller Registrér for at kommentere.