Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Køb Adderall Amfetamin online

optimist7optimist7
Redigeret 15 april, 2017, 12:27 i Familie og venner
Adees36

Når man først har fået en psykiatisk diagnose så ophører man som selvstændigt individ og behandlere og pårørende ser personen som et tilfælde. Al adfærd bedømmes ud fra diagnosen og ikke udfra personen.

Læg mærke til om du ser dit barn med diagnose i en andet lys nu end før det fik diagnosen.

Der har været teorier om at ADHD skyldes en kemisk ubalance i hjernen. Dette er dog aldrig blevet dokumenteret.

Psykofarmaka skader til gengæld ofte den sygdom de skulle helbrede hvis man tager medicinen i mere end et par uger ved at beskadige nogle af hjernens receptorer. Dette er også årsagen til, at det er så svært at nedtrappe igen idet receptorerne først skal gendannes.

Der findes naturlige, uskadelige metoder som måske kan hjælpe dit barn som Bach Blomstermedicin, Eft (Emotional Freedom Technique) Klassisk Homøopati eller akupunktur. Det vil ikke være svært at finde et terapeut/behandler på nettet.

Det er selvfølgelig nemt at give barnet medicin ,men ofte kan medicinen gøre mere skade end gavn. Der er f.eks ikke forsket i langtidsvirkninger af ADHD medicin.

Ifølge overlæge Peter Gøtzsche er ADHD et katastrofeområde både med hensyn til diagnosen, den kliniske forskning og de skader millioner af mennesker udsættes for.

Ifølge forskeren Robert Whitager konverterer 10% af de børn der får ADHD medicin til Bipolar Sygdom hvilket er meget værre end ADHD. Så det er altså medicinen som kan give Bipolar Sygdom og ikke barnets ubalancer.

Lån evt. denne bog på biblioteket før du giver dit barn ADHD medicin som er beslægtet med amfetamin.

"Dødelig psykiatri og organiseret fornægtelse" Peter Gøtzsche

Kommentarer

  • Indstillinger

    Jeg er en ung kvinde på 23 år, der først nu er igang med at få behandling mod borderline adhd og angst, passive agresive træk. I næsten 24 år snart har myndighederne og lægerne vidst at den var gal med mig, faktisk siden jeg blev født men har intet gjort de har, bare ladet mig og min familie gå i uvished om hvorfor at jeg ikke kunne gennemføre nogle af alle de mange uddannelser jeg forsøgte at gemmenføre uden held, plus de mange nederlag jeg har haft over de jobs jeg mistede, på grund af sygdom.. Jeg vil sige at det har ødelagt mit livs syn, og syn på andre mennesker gevaldigt.. Den eneste hjælp jeg blev tilbudt for 5 år siden, var et ophold på højskole..

    Hvilket jeg sagde pænt nej tak til, fordi jeg da ellers ville have mistet, min lejlighed som jeg havde kæmpet for at få, fordi jeg ikke ville have haft råd til at betale den.. Jeg har boet for mig selv siden jeg var 16 år, fordi ingen sagde at det burde jeg ikke. Så det har været en hård omgang, og jeg har været rodet ud i noget rigtig møg, som bestemt ikke har gjort min psyke spor bedre, men igen jeg have ingen at søge hjælp hos.. Jeg blev konstant misforstået af alle omkring mig, selv familien, fordi jeg ikke kunne udtrykke mig rigtigt, og min kort tids hukommelse stortset ikke fungerede. Det har været en hård kamp at få overbevidst min mor om at det altså ikke var fordi jeg var lud-doven at jeg ikke kunne gennemføre noget som helst. Plus at jeg stort set kun har haft omkring 4500 kr at betale husleje, mad,tøj og andre udgifter for de sidste mange år. Jeg er så lige steget med 2000 kr ca for 2 måneder siden, og jeg går nu og venter på at min sag om førtidspension går igang, som kan tage yderliger flere år, før den går igennem.. Det skal altså siges at jeg selv om at jeg er hårdt ramt af sygdom(Har også en sjælden lunge sygdom plus soyamands gigt)har jeg selv sørget for at jeg er nået der til hvor jeg er i dag, ved at læse enormt meget om psykolgi, og studere menneskers kropsprog, så jeg bedre kan slappe af nu med min sygdom..

    Men jeg bliver stadig ved med at blive svigtet af alle omkring mig, både venner og selv min egen far har kasseret mig på grund af de ikke forstår min sygdoms alvor, da jeg gik til bekendelse over for dem, efter jeg omsider selv fandt ud af hvad der var galt med mig. jeg måtte læse mig frem på internettet for at få svar på hvorfor mine tanker var så forvirrende for mig, og så jeg kunne gå til en læge og sige nøjagtig hvordan jeg havde det. Jeg endte med at sidde i en meget svær deprission i et år, inden at hjælpen begyndte at vise sig. jeg følte til sidst slet ikke for at gå uden for en dør, for jeg følte at folk på gaden kunne se lige igennem mig, og ville bruge det imod mig, lige så som alle dem jeg havde haft tæt på mig havde gjort.

  • Indstillinger
    alexalex
    Redigeret 9 april, 2018, 11:53

    spændende indlæg

  • Indstillinger
    Redigeret 6 august, 2018, 13:03

    Jeg har hørt om rigtig mange, der er kommet hashmisbruget til livs ved at tage CBD olie. Det er fuldt ud lovligt i Danmark og flere end 50.000 benytter CBD olie ifølge Berlingske Tidende.

    Har du overvejet at prøve det i en periode?

    Held og lykke!

  • Indstillinger

    Meget interesant læsning! er der nogle steder man evt kan læse meget mere om det? :-)

  • Indstillinger
    minimini
    Redigeret 29 november, 2018, 14:01

    Hej
    Adderall er en meget stærk medicin, der kan bruges mod ADHD. Men det kan have farlige bivirkninger og er ikke et velkendt lægemiddel i Norge. Man skal få det af en erfaren læge, der skal søge ekstra. Lægemidlet kan forårsage skadelige og dødelige (værste bivirkninger). Så man må aldrig bruge mere end lægen har sagt og aldrig bruge andre lægemidler!

    Der er 2 forskellige slags Adderall tabletter. Den "fælles", og så Adderall XR. Den sædvanlige sorten tager ca. 4-6 timer, og Adderall XR er omkring 12 timer. Dette er ret forenklet, fordi individuelle variationer og andre betingelser også kommer ind.

    Man kan finde spor af lægemidlet i blodet / urinen i flere dage bagefter.

  • Indstillinger
    jeros771jeros771
    Redigeret 29 november, 2022, 22:41

    Hej, godt sted at køb adderall modafinil online uden recept på nettet i danmark http://www.meds-store.com/catalog/Sleep_Aid/Provigil.htm?refid=1916&trackid=35462

Log in eller Registrér for at kommentere.