Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

T3 - (stofskifte)

Har nogen erfaring med dette produkt? Har lige fået det, og ville egentlig bare hører folk ad omkring deres erfaring. Er på dag 4 og har ud af det blå fået så sindsygt meget ondt i maven. ( ved ikke om det er pga af det)
Og til jer som er på det/har været. Har i tabt jer og fået nogenlunde hurtigere stofskifte ?

Kommentarer

  • Indstillinger

    T3 er dårlig til slankekur. Men for en professionel atleth kan det gøre en forskel. Men det er du ikke så det er rent ud sagt spild af tid og penge. t3 øger sulten når man tager højere doser end hvad der er naturligt ( over 25 mg siger man ) Den bedste slankekur har jeg fundet ud af efter over 10 års erfaring er en form for faste ( dog med væske ). Min slanke kur er faste fra jeg går i seng og til 21:00 næste dag. Så spiser kun mad i ca 3-4 timer i døgnet og faster resten. Den metode er til gengæld kun hård den første uge og så er det som en leg og fedtet rasler bogstaveligste talt af. Efter ca en uge er sulten død og det er nemt der fra. Ligger på en fedt procent på ca 7-8% lige nu med tydelige blodårer på mine mavemuskler og bryst. Det var umuligt før jeg fandt denne metode. Held og lykke.

  • Indstillinger

    T3 er nærmere nøglen til at undgå at tage fedt på preventivt. Men bare en normal mængde af 25 mg om dagen er optimalt for det hvis ens T3 er naturligt lavt. Jeg tager 25 mg t3 året rundt selv.

  • Indstillinger

    Skal siges jeg faster ikke 7 dage om ugen, men kun 4. Jeg arbejder 4 dage om ugen og 3 dage fri. Så faster de dage jeg arbejder, og spiser normalt sundt på mine fridage. På den måde undgår jeg at kropper sætter min forbrænding ned ved at være i kalorieunderskud for mange dage af gangen i træk.

Log in eller Registrér for at kommentere.