Hjem Øvrige debatter Spørg Netdoktors brugere

Pulserende lyd i øret

Julia123Julia123
Redigeret 19 juli, 2018, 15:21 i Spørg Netdoktors brugere

Hej

Jeg har igennem 3-4 mdr. nu haft en pulserende lyd i øret. Har både været ved læge hvor de sagde de ikke kunne se noget, og har været ved ørelæge hvor han sagde det ville gå væk efter noget tid (det er så 2 mdr. siden nu). Har så nu været ved lægen igen, og han troede det var forhøjet blodtryk, det var det så ikke. Lyden er der konstant og er så slem at jeg sover med headset for at kunne sove, den forsvinder kun hvis jeg presser min hånd på nakken bag ved øret.

Fandt et opslag herinde med en der havde samme symptomer, og hun fandt ud af efter længere tid at det var en av-fistel. Jeg spurgte min læge om det var det, men det mente han ikke. Har så også fundet ud af at læger ikke ved ret meget om det.

Er der nogen herinde som har oplevet det samme? Og har i fundet ud af hvad det er?

Kommentarer

  • Har du det kun når du ligger hovdet på hovdepuden? Hvis ja - så har jeg det også. Det er bare lyden af pulsen. Jo mere du lytter til dèn jo højere bliver dèn. Det er meget normal at kunne høre blodets/pulsen i ørene hvis der er helt stille og ørene er presset ned mod puden, der så virker lidt som en øreprop ;-)

  • Jeg har det hele tiden, uanset hvad jeg laver, om jeg ligger, sidder eller står op.

Log in eller Registrér for at kommentere.