Hjem Sport, motion og ernæring Motion

Hjemmetræningsprogrammer

AM11AM11
Redigeret 2 juli, 2018, 14:21 i Motion

Har nogle af jer gode erfaringer med Henrik Duers hjemmetræningsprogram?

Jeg har kigget på det i et stykke tid, og overvejet om hjemmetræning kunne være noget for mig. Synes jeg har så travlt i min hverdag, så det kan ofte være svært at komme ud af døren og op i centeret, når man først er kommet igennem dagens andre rutiner.

Tænkte derfor at hjemmetræning kan jeg lave derhjemme nemmere og spare pengene for fitnesscenteret og i stedet købe et godt og brugbart hjemmetræningsprogram - her fandt jeg Henrik Duer, som jeg har set på TV for nogle år tilbage.

Har nogle erfaringer med hjemmetræning og/ eller specifikt dette program.

Kommentarer

  • De penge du sparer ved at tilmelde dig et fitnesscenter, skal du nok bruge på at købe træningsudstyr for. Men for starte med dit første spørgsmål, så har jeg ikke erfaringer med hans hjemmetræningsprogram.
    Jeg har selv træning nede i et fitness center i mange år, både TRX og almindelige vægttræning + spinning, så hvis jeg skulle droppe centeret for at starte med at træne derhjemme, ville jeg nok ikke bruge penge på en bog :-)

    Så hvis du allerede ved hvad du nogenlunde gerne vil træne derhjemme, så behøver du jo ikke rigtig noget træningsprogram. Mine veninder bruger nogle gange nogle timer derhjemme i u gen på at træne, og jeg ved, at de har fået meget ud af en måtte til mange af øvelserne.. Hvis du kigger på yogamåtter, skal det dog være den tykkere af slagsen, da du ellers kommer til at ligge for tæt på jorde og så får du ikke rigtig den "beskyttelse" fra det hårde gulv, som du er ude efter... De er i hvert fald kommet langt med en lidt tykkere yogamåtte og nogle håndvægte i passende størrelser :-)
    Vh Charlotte.

  • Jeg har trænet hjemme de sidste 2 måneder, og det har faktisk været rigtig fint. Jeg har haft lidt problemer i forhold til at have nok udstyr, men jeg tænker, at det bare handler om at spare lidt op og så ellers købe det når det er på tilbud :)

Log in eller Registrér for at kommentere.