Hjem Astma og allergi Allergi

Hvad bruger i mod allergi?

Redigeret 15 september, 2017, 04:39 i Allergi
Hej,

Jeg er allergisk overfor græs og støv - hvad bruger I af medicin mod allergi? Tager selv alnok eller clarityn, men synes langt fra altid det hjælper. Nogen gode tips?

Kommentarer

  • optimist7optimist7
    Redigeret 4 september, 2017, 16:50
    Et godt bud kunne være det homøopatiske middel "Heel Allergy"


    Heel Allergy indikationer:

    Lindrer løbende næse og rindende øjne pga. høfeber. Virker på langt de fleste tilfælde- men ikke altid. Ofte indtræffer lindringen på få minutter. Hvis der slet ingen lindring er efter 24 timers brug, så virker midlet sandsynligvis ikke på dig i øjeblikket. Det kan derimod godt virke på andre tidspunkter på året, hvis det var sæsonbestemte allergener der var problemet.

    Virker på hududslet og nældefeber pga. allergiske reaktioner overfor kemikalier eller fødevarer såsom mælk og gluten. Selv slemme tilfælde vil ofte være reduceret betragteligt i løbet af et døgn.

    Se mere om "Heel Allergy" ved i google at søge på "heel indikationer"
  • Jeg har givet op på de traditionelle apoteksmidler og derimod gået over til SIT-behandlingen. Jeg har været igang i godt et år og kan allerede nu se bedringer.

    Det er ikke en billig behandling, men tilgengæld ser den altså ud til at virke - jeg er (var) også allergisk over for både græs og støv. Kan være du skulle give den et skud.

    Mvh.
    Rasmus
  • Allergi og astma synes at have sit udspring i fordøjelsen. Det er føden der skaber disse allergier. Ganske som migræne gør det. Faktisk kommer de fleste lidelser fra vor fordøjelse. Når vi spiser føde eller drikker sodavand med sødemiddel i udløses allergi eller astma og migræne.

  • Belastning / forgiftning med diverse miljøgifte f.eks. kviksølv, kobber, bly, aluminium påvirker immunforsvaret negativt og kan bevirke udvikling af allergi / astma. Man kan lade sig teste på private lægeklinikker for disse forgiftninger, desværre til egenbetaling. Forhør dig først, så du ved, at den pågældende læge har en relevant efteruddannelse i emnet.

  • Indtil de fjernede Cetiricin fra hylderne, brugte jeg dem med god effekt 2 x daglig, nu får jeg Zyrtec også max 2 x daglig men alligevel er det ikke nok da jeg er multiallergiker, men det tager det værste så jeg overlever :-)
    Bi-Hvepsestik, soleksem, Nikkel, klor, parfume. alkohol, nikotin, farvestoffer, stærke dufte sikkert også pels, men derfor skal jeg ikke af med mine hunde :-)
    Man må vel have lidt gode tilbage i livet, drikker jo kun vand, danskvand, kaffe og cacao nul alkohol og nul røg

  • Jeg bruger benaliv som øjendråber mod kløe i øjene som kommer fra pollen og græsallergi! det virker meget effektivt synes jeg :-)

  • Redigeret 2 februar, 2021, 10:44

    Jeg ved at rigtig mange har gode erfaringer med akupunkturbehandlinger.
    Selv har jeg med god effekt fået behandling hos en klinik i Århus
    [Link fjernet af redaktionen]

Log in eller Registrér for at kommentere.