Hjem Muskler, led og knogler Rygsmerter

Ondt i ryg, lænd og nakke efter svømme uheld. afvist af læge

Redigeret 29 juli, 2015, 01:02 i Rygsmerter
Hej Netdoktor.

Jeg har ikke kunne få en tid ved min læge, og bliver sat lidt i henstand af dem. Derfor skriver jeg til jer.
Onsdag den 16 juli var jeg ude for et uheld i svømmehallen, hvor jeg svømmede ret hurtigt op ad efter et dyk på bunden og svømmer hurtigt op for at få luft, havde svømmefødder på, så gik ret hurtigt.
I det jeg når overfalden svømmer jeg direkte op i en klatrevæg med topen af hovedet, og sår mig rigtigt hårdt.
Siden da har jeg haft nakkesmerter, lændsmerter, og hovedpine, føler ting sidder i klemme hele vejen ned i ryggen, og det brænder fra tid til anden inden i mig føler jeg.
Jeg knager når jeg bevger nakken nu, vilket jeg aldrig har haft før.
Jeg har det rigtigt skidt i hele kroppen faktisk, og fungerer ikke som jeg plejer.

Kan jeg have presset noget sammen i ryggen ?

Mvh VIcki

Kommentarer

  • Hej Vicky

    Det kunne lyde som om den er helt gal. Hvis du ikke kan komme til lægen så prøv evt. at lade en god kiropraktor eller osteopat se på sagen.

    Dr Reckeweg dråber R 55 - fås hos matas eller helsekostbutikker

    kan også have en helende effekt. De virker på alle slags kvæstelser, sportsskader og overanstrengelser.

    Held og lykke
  • Tusind tak for dit svar, jeg skal fil fys her i morgen, så må jeg se hvad de siger, lægen har igen afvist mig og sagt jeg bare skal slappe af.
    Så glæder mig til i morgen og ser om de kan hjælpe mig, jeg har det rigtigt skidt i min lænd og nakke endnu, så er lidt oprevet over min læge der bare kigger på mig og siger jeg skal slappe af og tog mit blodtryk
  • Jeg har haft gode erfaringer med en Osteopat i København som har behandlet mine rygsmerter Jeg prøvede også at gå til Kiropraktor med mine nakkeproblemer, men det var helt klart Osteopati som hjalp mig mest.

Log in eller Registrér for at kommentere.